Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [ 3985 ]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992] 
Demolar - kanrevaniçindeyim
Çok güzel olmuş, ufacık detoneler var ama olsun :) sesine sağlık.


AloneGitarist - 2.02.2012 05:45:18

Demolar - kurşun
abi vur tellere korkma :D


Gitar-Emrah - 2.02.2012 03:34:39

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
evet abi volume olarak. yani az geliyor kulağa.


horozozy - 2.02.2012 03:13:36

Demolar - CENNET GÖZLÜM
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde 1025 yazmıştı:
Söylerken akorlar kaymış bende de oluyor
akorlar mı kaymıs ?


by_suskun67 - 2.02.2012 00:06:09

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
hoş .)


cck35 - 1.02.2012 23:58:21

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Efozaydin yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Efozaydin yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ParoiSt yazmıştı:
öfff ayni sorun bendede var sesimi kontrol edemıorum : ) tondan tona qiriorum : )
Benim cover ımı dinle de ses gör :)
şaka yaptım :)
dinleyelim bakalim : )


ParoiSt - 1.02.2012 23:55:51

Demolar - Akdeniz Akşamları (Haluk Levent) - Çağdaş BOY
akdeniz aksamlarini ilk defa böyle dinledim...cok begendim...gitari güzel calmissin ..sesin gayet hos...basarilarin devamii dilerim


Ugurluu - 1.02.2012 23:53:47

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde Efozaydin yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ParoiSt yazmıştı:
öfff ayni sorun bendede var sesimi kontrol edemıorum : ) tondan tona qiriorum : )
Benim cover ımı dinle de ses gör :)
şaka yaptım :)


Efozaydin - 1.02.2012 23:53:11

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ParoiSt yazmıştı:
öfff ayni sorun bendede var sesimi kontrol edemıorum : ) tondan tona qiriorum : )
Benim cover ımı dinle de ses gör :)


Efozaydin - 1.02.2012 23:52:52

Demolar - gökhan türkmen dön
güzel söylemissin ...


Ugurluu - 1.02.2012 23:50:22

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
gitari güzel calmissin ...güzel söylemissin...ortaya güzel bi calisma cikmis..tebrikler :)


Ugurluu - 1.02.2012 23:47:14

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde qaryzmaa yazmıştı:
24 Ocak 2012 Salı tarihinde hsn_ yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
ilk defa bu kadar ağır bir yorum yapcam heralde 1. gitarın en üst e mi teli nin akoru ölmüş tüm akorlar bozuk 2. numaranı bile vermişin yuh diyorum resimler ayrı bir dünya zaten gitar çalmak değil bence amacın neyse tavsiyem gitarı bırak yapabildiğin başka bir şeylerle takıl kardeş iyi akşamlar.
Yorumunuz ve tabi ki şahsi görüşünüz için teşekkür'ü borç bilirim.
şarkı orjinal ton değil kendi sesime transpoze edilmiş akor halidir bu da orjinal tonun düşürülmesi söz konusudur akustik ve akor ile ilgili kulak eğitimi almanızı tavsiye ederim ve beni takip ettiğiniz içinde teşekkürler..;)
hsn, yaşın küçük belli. bilmediğin konularda çok bilmişlik taslama ezerim seni =) Li Paris haklı
Çok abartmışsınız bence arkadaşlar 28 yaşında bir müzisyenim bir kaç kez hotel de değişik yerlerde dinlemiştim bu arkadaşımızı çok iyi sesi var kendini herkeze alkış aldıran bi tip bu yorumları hak etmiyor arkadaşlar çekemiyorsanız dinlemeyin diyorum yaptığınız müziye ve tarzınıza birde kendinize ait şarkılarınız da var size saygı duyuyorum hasan kardeşim.


ünlübiri - 1.02.2012 23:29:00

Sayfalar:  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [ 3985 ]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992] 

Anket
caca33 soruyor:
Valencia Cg160bk150tl Nasıl?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.