Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [ 3984 ]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991] 
Demolar - Snn-Bilir mi??
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
gitarın akortunda biraz bozukluk gibi geldi,ama pek farkedilmeyebilir ritm calarkan ,ama vokale diyecek lafım yok guzel bir akustik slow olmus tebrikler
Teşekkür ederimm..Kalın mi telinde biraz bozuklk var akor tutmuo ama o halde çalıym dedm genede :))


Si41 - 2.02.2012 12:47:59

Demolar - Snn-Gitmeseydin
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
sarkılarının orjınalını pek dinlemedim ilk senden duydugum sarkılar,ama dinlettiriyor kendini,sadece bu sarkıda cok hafif detonelikler hissettim kendimce,ama ben biraz fazla detaycıyım eminim bicok kişi farketmemiştir bile.cok guzel dostum tebirkler
Tabi ki illa vardır detoneliklerim haklısınz.. Teşekkürler :)


Si41 - 2.02.2012 12:46:45

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
Bu arada ritim filan güzel olmus tebrikler


ŞevkeT. - 2.02.2012 12:30:16

Demolar - Snn-Gitmeseydin
sarkılarının orjınalını pek dinlemedim ilk senden duydugum sarkılar,ama dinlettiriyor kendini,sadece bu sarkıda cok hafif detonelikler hissettim kendimce,ama ben biraz fazla detaycıyım eminim bicok kişi farketmemiştir bile.cok guzel dostum tebirkler


bariscapt - 2.02.2012 12:26:50

Demolar - Snn-Bilir mi??
gitarın akortunda biraz bozukluk gibi geldi,ama pek farkedilmeyebilir ritm calarkan ,ama vokale diyecek lafım yok guzel bir akustik slow olmus tebrikler


bariscapt - 2.02.2012 12:24:33

Demolar - Snn-Yemin ederim // Onur koç..
sarkının hakkını vermişin hem ensturman hem vokal olarak sesin cok yakısmıs.tebrikler


bariscapt - 2.02.2012 12:22:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 5 - AKOR
olmamış canım


fizikci314 - 2.02.2012 12:08:16

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım?
günahını almak istemem ama torpil olabilir bir şekilde mümkün mü ya bu? katılıyorum bunca değerli sanatçımız varken.. bari profesyoneller çalıştırsa onu. yoksa geçen sennekinden de beter olabilir..


756 - 2.02.2012 11:35:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Yoksun  - AKOR
orjinal olmluş


ozo21 - 2.02.2012 11:30:42

Demolar - Snn-Yemin ederim // Onur koç..
güzel olmuşş x)


tutku eren - 2.02.2012 11:17:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Can Bedenden Çıkmayınca  - AKOR
04 Mayıs 2011 Çarşamba tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
30 Nisan 2011 Cumartesi tarihinde quares yazmıştı:
24 Nisan 2011 Pazar tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
25 Mart 2009 Çarşamba tarihinde FGVL yazmıştı:
10 Eylül 2008 Çarşamba tarihinde oz4n_ yazmıştı:
eline sağlık %80 basarılı :) su ritm isteyenlerde üyeliğini iptal ettirsin lütfen :S
herkes ritmi bulamayabilir sen doğarken mi öğrendin
bncde doğarken mı orendın ?
anasının karnından rumbayla doğmuş heralde :D
haha rumba :D bncde :D
Fazla üstüne gitmişsiniz arkadaşın Böyle güzel bir şarkının ritmini kim bilmez demek istemiş sanırım :)


Rock_And_Rolla - 2.02.2012 09:28:21

Demolar - Gökhan T. -Birkaç Beden Önce
1 ses pesten söylesen süper olacak hocam, detoneler var bu şekilde çok tiz kalmış. Sesine sağlık.


AloneGitarist - 2.02.2012 05:46:42

Sayfalar:  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [ 3984 ]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [3991] 

Anket
Raura<3 soruyor:
Sizce Dövmesi Olanlar, İtici Mi, Çekici Mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.