Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [ 3988 ]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995] 
Demolar - Eylül Akşamı-Pilli Bebek (Süper Şarkı-Dinleyin Bence)
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde apndXX yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
gitarlar çok iyi olmuş ses biraz arka planda kalmış sadece...
başarılar dilerim
Sağol kardeşim yorum için. Sesim kötü bunu kabul ediyorum ama yapcak bişi yok malzeme bu. Tizde biraz daha güzel ama şarkı slow ve ağır ondan böyle oldu işte.
yok estafirullah dediğin doğru ağır bir şarkı müzikle kal ;)


emrektunca - 1.02.2012 17:07:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
arpejini biri söyleye bilir mi??


ILoveMyGuitar - 1.02.2012 16:33:13

Demolar - Halil Sezai İsyan - Gitar Halit Aydın
31 Ocak 2012 Salı tarihinde qitarqolik yazmıştı:
Çok değişik çalmışsın gitarı sesde de hafif sıkıntılar var gitarın halil sezai inçir reçeli versiyonu daha güzel onu çalmanı tavsiye derim bu orjinalinden uzak kalmış gibi
Albümündeki akorlarla çaldım. Gitarda herhangi bir sıkıntı yok. F ve G akorunu farklı bir biçimde kullandım. Farklı gelmiş olabilir. İncir reçeli versiyonundaki basit akorlarla çalmak istemedim.


acoustic61 - 1.02.2012 16:29:51

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
Bir bayan sesi ile dinlemek farklı ama güzel olmuş emeğine sağlık.)


hacker27cw - 1.02.2012 16:20:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Üstüme Basıp Geçme Yar  - AKOR
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde bycece yazmıştı:
abi bunu ritimi nedir
arpej atılacak bu sarkıya


freedom593 - 1.02.2012 15:27:54

Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
başarılı


ahmetserhat - 1.02.2012 15:17:14

Demolar - İşte Gidiyorum(Yorumlarınızı bekliyorum :) )
sanki bu şarkıya arpej daha çok yakışıyor


ahmetserhat - 1.02.2012 15:15:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ağlaya Ağlaya  - AKOR
3/4 lük ritim a-a-y-a-y


burak5228 - 1.02.2012 14:56:17

24 Ocak 2012 Salı tarihinde hsn_ yazmıştı:
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
ilk defa bu kadar ağır bir yorum yapcam heralde 1. gitarın en üst e mi teli nin akoru ölmüş tüm akorlar bozuk 2. numaranı bile vermişin yuh diyorum resimler ayrı bir dünya zaten gitar çalmak değil bence amacın neyse tavsiyem gitarı bırak yapabildiğin başka bir şeylerle takıl kardeş iyi akşamlar.
Yorumunuz ve tabi ki şahsi görüşünüz için teşekkür'ü borç bilirim.
şarkı orjinal ton değil kendi sesime transpoze edilmiş akor halidir bu da orjinal tonun düşürülmesi söz konusudur akustik ve akor ile ilgili kulak eğitimi almanızı tavsiye ederim ve beni takip ettiğiniz içinde teşekkürler..;)
hsn, yaşın küçük belli. bilmediğin konularda çok bilmişlik taslama ezerim seni =) Li Paris haklı


qaryzmaa - 1.02.2012 14:55:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Hoşçakal  - AKOR
pimami arpej


umut geç - 1.02.2012 13:56:14

öfff ayni sorun bendede var sesimi kontrol edemıorum : ) tondan tona qiriorum : )


ParoiSt - 1.02.2012 13:48:37

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
ibanezi neden bu kadar aşırı abartıyolar anlamıyorum .s !!!!


timurreis - 1.02.2012 13:36:31

Sayfalar:  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [ 3988 ]  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995] 

Anket
rebelreven8er soruyor:
Washburn nasıl bir marka? (e.gitar)













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.