Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [ 3991 ]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle  - AKOR
Ara sololarda benden olsun.

S
E||-------------------------------|----------------------------|
B||-------------------------------|----------------------------|
G||--5g7--7---7--7S-5-------------|----------------------------|
D||--------------------7---7S--9--|----------------------------|
A||-------------------------------|--9----5S--9--9--7--5S--7---|
E||-------------------------------|--------------------------7-|


E E E E E E E E E E E E Q
-----------------------------|--------------------||
-----------------------------|--7--8--7--2--2b----||
--5S--7--5--7S--9--11--9--7--|--------------------||
-----------------------------|--------------------||
-----------------------------|--------------------||
-----------------------------|--------------------||


wickwoody - 1.02.2012 03:59:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - TAB
yanlış kardeşim ve eksik


black_man99 - 1.02.2012 03:34:01

apndxx arkadaşım haklı bunu yapmamalısın herkes saatlerce günlerce emek verip bu demoları hazırlıyor....


cbr - 1.02.2012 02:19:17

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde apndXX yazmıştı:
Sahtekarlık etme, 30 tane gitar mı var sende, her şarkıda başka tını var. her şarkı başka gitarla çalınmış. Milletin emeğini çalıp da buralarda pazarlama, ezik misin seN?
Aha da buldum ezik kimden çaldığını. Bari bulunmuyacak şeyler koy da anlamasın millet.

http://www.youtube.com/watch?v=VeN6oLgu1xI&feature=related

youtube a yazdım şak diye çıktı


apndXX - 1.02.2012 01:48:50

Sahtekarlık etme, 30 tane gitar mı var sende, her şarkıda başka tını var. her şarkı başka gitarla çalınmış. Milletin emeğini çalıp da buralarda pazarlama, ezik misin seN?


apndXX - 1.02.2012 01:47:03

01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde ozan kırarslan yazmıştı:
elinize sağlık..
teşekkür ettik =)


d-erdem-b - 1.02.2012 01:46:50

elinize sağlık..


ozan kırarslan - 1.02.2012 01:40:25

biliyorum duymak istedik-lerim kısmına kadar iyiydin sonra detone oldun


İsyeannnn - 1.02.2012 01:22:27

Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
helal olsun süper söylemissin harbi deli olmus arpej pimiaimi olmalı herhalde ?


VendettaForV - 1.02.2012 00:41:34

Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
Ağzına sağlık Adaş:)


biolab - 31.01.2012 23:52:39

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
washburn wv16 g12


timurreis - 31.01.2012 23:49:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Merve Durceylan - Belkilerim Sonralarım Keşkelerim  - AKOR
21 Şubat 2009 Cumartesi tarihinde Uzunn yazmıştı:
beğendiniz mi beğenmediniz mi bişi söleyin:D
eline sağlık güzel olmuş


storry - 31.01.2012 23:47:35

Sayfalar:  [3984]  [3985]  [3986]  [3987]  [3988]  [3989]  [3990]  [ 3991 ]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998] 

Anket
aliananias soruyor:
Grup İsmi... ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.