|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Güven - Yolcu ver 3 - AKOR
14 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde melodimin sesi yazmıştı: çok iyi olmuş tebrik ederim ....
Teşekkür ederim.
SAHINNNNNN - 31.01.2012 18:03:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Güven - Yolcu ver 3 - AKOR
15 Ağustos 2009 Cumartesi tarihinde hep aynı yazmıştı: gayet güzel,eline sağlık. Teşekkürler.
SAHINNNNNN - 31.01.2012 18:02:56
|
Demolar - Cem Özkan - Dön Bana
Süper olmuş.. terbiyesizlik etmeyin.
AykutF - 31.01.2012 17:44:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ağlaya Ağlaya - AKOR
Vals Sanırım :D
KaseR - 31.01.2012 17:27:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle - TAB
23 Aralık 2011 Cuma tarihinde HeyArnoldd yazmıştı: Bilader Ben bu Offf çok mu zor iki kelime kısmnı anlamadım
aynen bnde hiç anlamdım ama diğer yerler tam çıkıyo .d
gitaristrh - 31.01.2012 17:12:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Yapma - AKOR
yanlışlar var.. mesela Bb7 değil orası dolayısıyla sonraki akor da Do değil..Bb7 ler B7 olacak sonraki C lerin hepsi de Em olacak.Db7diminished de senin yorumun bence,orada akor yok sadece ; ----0----- e -----2-----b -------0---g
şeklinde bir arpejik durum var..geri kalanı doğru ellerine sağlık bunların dışında çok güzel olmuş
Rickk - 31.01.2012 17:04:55
|
|
Kulagımın pasını sildin teşekkürler
Poseidon52 - 31.01.2012 17:02:03
|
Demolar - anonim-Senden ayrı geçen günler(esrasuatasoy)
Güzel olmuş :)
Emree1997 - 31.01.2012 16:48:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - The Eagles - Hotel California - GP5
çok güzel
kontrbas - 31.01.2012 16:15:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı - AKOR
şimdi bilmeyen arkadaşlar için şarkının ritimi arpeji transpozeye bence hic gerek yok sadece bi kac düzeltme lazm şöyle :
Dm Bb Dm Bb pimami Yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum Dm Bb Dm Bb pimami Üstüm açık kalmış,üşürken sabah olmuş Dm Bb Dm Bb pimami "uyan" dedi bir ses,"uyan,o burada" Dm Bb Dm Bb pimami Uyandım,aradım,bulamadım
Dm pimami Suçum neydi? Dm7 C pima Neden böyle oldu ? Dm pimami Suçum neydi? Dm7 C pima Neden böyle oldu ?
Dm Bb | Bu sabah bir umut var içimde; | Am Gm | Nasıl olsa geri gelirsin diye | 4/4 ' lük ritim Dm Bb | Her şey yerli yerinde yine | Am Gm | Bu sabahların bir anlamı olmalı |
Dm Bb Dm Bb pimami Koltuğuna senin kıvrılıp, hayalinle uyumuşum Dm Bb Dm Bb pimami Camlar açık kalmış, ürperirken sabah olmuş Dm Bb Dm Bb pimami "uyan" dedi bir ses, "uyan,o burada" Dm Bb Dm Bb pimami Uyandım, aradım, bulamadım
inş yardımcı olabilirim bence böyle çok hoş oluyo akor basışları: Dm x 0 0 2 3 1 Bb x x 0 3 3 1 C 0 3 2 0 1 0 Dm7 x x 0 2 1 1 Am x 0 2 2 1 0 Gm x x 0 3 3 3
hepsi birbirine en yakın ton olarak sectim inş yardımcı olabilirim
VendettaForV - 31.01.2012 16:02:07
|
Demolar - The Calling-Could It Be Any Harder
yine çok iyi bir çalışma :))
tutku eren - 31.01.2012 15:47:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nası Büyük Adam Olucam ver 3 - AKOR
Güzell olmuş, eksikleri de tamamladım...
camakakkegss - 31.01.2012 15:38:34
|
|
|