Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [ 3996 ]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - AKOR
arpeji pimiaimi


taylan96 - 31.01.2012 15:29:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - AKOR
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde klasman_07 yazmıştı:
4/4 lükte oluyor,ayy da oluyor
bikere arpejle çalınıyor bu


taylan96 - 31.01.2012 15:28:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bal  - AKOR
11 Eylül 2011 Pazar tarihinde tako_94 yazmıştı:
fm yerine f# olacak
aynen oyle bende onu dicektim :D


Dumanyak' - 31.01.2012 15:15:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 6 - AKOR
29 Mayıs 2010 Cumartesi tarihinde cavdarzade41 yazmıştı:
beyler orjinal ritmi as ay oy ay ( s=kes o=kapa a=asagı y=yukarı )
iyide bunun çoğu yeri arpej arpejide pimiaimi


taylan96 - 31.01.2012 15:14:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde haknkya yazmıştı:
orjinal akorlar böyle arkadaslar

Gm Cm7
derdi nedir bu sonbaharın,
Dm7 Gm
neden soldurur gülleri?
Gm Cm7 Dm7
nerden bulur bu insanlar, ben mutsuzken
Gm
gülünecek şeyleri?



Gm Cm7
tuhaflık bende biliyorum
Dm7
bir neden arıyorum
Gm
unutmak için herşeyi...
(sus)
unutmak için kendimi


Gm... (geçiş)


Gm Cm7
iki kelime yetiyor seni seven kalbime
Dm7 Gm
sonra roman yazsan ne faydaaa
Gm Cm7
iki adımda geçiyorsun yalnızlık denen tarafa
Dm7 Gm
sonra dağlar aşsan ne faydaaa...

Gm: 3 5 5 3 3 3
Cm7: 3 3 5 3 4 3
Dm7: 5 5 7 5 6 5 ( Cm7 den elinizi kaldırmadan 2 perde sağa kaydırın) kolay gelsin..
Gm ler Gm7 oluncada süper oluyo .


Rock And Rolll - 31.01.2012 15:14:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 6 - AKOR
çok güzel eline sağlık


taylan96 - 31.01.2012 15:12:59

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Esferica yazmıştı:
Başarılı çalışma sanki biraz bir iki ton kalın gelmiş kardeşim ? transpoze biliyosan 1 ses yada 2 ses kaydır yukarı tavsiye ederim
biliyorum bilmez olurmuyum =) .sesimi açmadan söylediğim için o tonda hazırladım.bi anda yapmak isteyince böyle oldu . tavsiyen için çok teşekkür ederim =)


kilic - 31.01.2012 14:51:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Bunları Boşver  - AKOR
31 Ocak 2012 Salı tarihinde osca''R'' yazmıştı:
AAYYAy
bence tabi :D


osca''R'' - 31.01.2012 14:45:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Bunları Boşver  - AKOR
AAYYAy


osca''R'' - 31.01.2012 14:45:08

31 Ocak 2012 Salı tarihinde makel yazmıştı:
SKANDAL
ne güldüm hocam yorumuna anlatamam.. Açıkçası kendisi fazlasıyla haklı, şevkini kırmak gibi olmasın da bunu kaydedip koymak anlamsız.


Kutluhan Meral - 31.01.2012 14:19:33

Sesin kötülüğünü çirkinliğini bilmem ama baştan aşağı bütün şarkılarında detone oluyorsun. Sesinin bir kere olsun rayına oturduğuna tanık olmadım. Hepsi aynı hepsi detone. Bu şekilde kayıt yapıp buraya koymak çok anlamsız, sanmıyorum ki sen zevk alıyorsun dinlerken. Şunu çabala şarkıya doğru sesten başlayıp, o sesle devam etmeyi hedefle, uğraş, sonra kayıt yap ve koy buraya..


Kutluhan Meral - 31.01.2012 14:17:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
kardeşim çok güzel olmuş süper .


goztepele - 31.01.2012 14:04:22

Sayfalar:  [3989]  [3990]  [3991]  [3992]  [3993]  [3994]  [3995]  [ 3996 ]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [4003] 

Anket
DeathMagnetic soruyor:
Metallica'nın yeni albümü nasıl?(DeathMagnetic)













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.