|
|
Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
Kardeşim çok güzel olmuş ağzına sağlık.
quitar_ibrahim - 31.01.2012 13:49:34
|
Demolar - besteeee..
Gripmiydin hocam? sözler güzel
makel - 31.01.2012 13:44:34
|
Demolar - Sevdim Seni Bir Kere(Cover)
galiba arpej uymamış onun dışında seste bence bir sorun yok :)
Kutluhan Meral - 31.01.2012 13:43:53
|
|
SKANDAL
makel - 31.01.2012 13:42:32
|
|
sungha jung'a cok benziyo ama o değil..
quitar_ibrahim - 31.01.2012 13:41:05
|
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde kadir1st yazmıştı: 3 senedir sitedeyim.Sırf sana yorum atmak icin uye oldum. bu kayıtları insanların yorumlarını almak icin yapmıssın. darılmaca yok dogruları yazcam ona gore kendini gelistir duzelt diye. 1)Berbat olmuş hayatımda bu kadar kotu sarkı soyleyeni gormedim. 2)Gitarı sen calıosan eger problem yok gitarda. 3)soylerken sesini serbest bırak gitarın telinden gelen sesi duy sesinide o sesle butunlestirmeye çalıs.(yani tonda solemeye calıs kendince)gitarda hangi tondan calısosan sesinide o tonun a uydur hemen olmaz ama duyarak yapmaya calıs. --Kendini sıkarak sesini incelterek sarkı soylemeye calısma.bu sesini dahada cekilmez bi hal almasına neden olur cok muzik dinle heryerde sarkılara eslik et zamanla duzelir-- iyi calısmalar... katılmamak elde değil :) uğraşıyorum daha başlangıçtayım yorum için teşekkürler..
rok3 - 31.01.2012 13:22:09
|
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gıtarcıbyza yazmıştı: sesin biraz kötü =D Çok güzel sesimin olduğunu iddaa etmiyorum zaten ama uğraşıyoz öle teşekkürler..
rok3 - 31.01.2012 13:19:16
|
Anketler - Metallicanın En iyi Şarkısı ?
tabi ki nothing else matters. O artık sıradan bir parça değil bana göre. Ama bu şarkıların içinde sad but true olmalıydı bence
Bitter-Sweet - 31.01.2012 13:13:41
|
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı: çalışmak lazım cooooooooooooooooook elimizden geldiği kadarıyla teşekkürler..
rok3 - 31.01.2012 13:09:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Fly To Stay Alive - TAB
güzel. çook saol bu arada :)
yamy_sena - 31.01.2012 13:06:28
|
Demolar - Gripin Beş - Gitar Halit Aydın
Çarpa çarpa kısmında iyi dayanmışsın :D
ka®ga - 31.01.2012 12:54:19
|
Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
Pinhani gibi söylemesen daha iyi olacak :)
ka®ga - 31.01.2012 12:49:02
|
|
|