Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [ 4001 ]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008] 
ses mükemmel biraz daha çalış ogün şanlısoydan daha iyisini yapabilirsin :))


freezeup42 - 30.01.2012 20:59:43

Çok güzel olmuş bende eskiden raple uğraşıyodum bıraktım ;)


Emree1997 - 30.01.2012 20:43:04

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Başarılı çalışma sanki biraz bir iki ton kalın gelmiş kardeşim ? transpoze biliyosan 1 ses yada 2 ses kaydır yukarı tavsiye ederim


Esferica - 30.01.2012 20:17:15

Demolar - Pinhani - Hele Bi Gel - Gitar Halit Aydın
Çok begendim sesini gitarıda gayet güzel çalıyosun da sanki mikrofon biraz sorunlumu gitarın pena sesi biraz fazla gelmiş yada tırnak ama penaya benziyo ?


Esferica - 30.01.2012 20:13:48

Biraz daha yavaş sölesen süper derdim ama biraz müzikle hızın falan sorun var. Fakar sesine bayıldım biraz eğitim alırsan çok güzel sesin olabilir. =)


Esferica - 30.01.2012 20:08:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  ver 4 - AKOR
F ler Bb olacak arkadaşlar. C olan yerleride Am devam edebilirsiniz çünkü kardeş akorlar. Böyle dahada güzel olacak arkadaşın ellerine sağlık mükemmel olmuş.


müzik avcısı - 30.01.2012 20:07:41

az daha kalınlaştırabilirdin transpoze lazım senin sesine bide gitarında soru var sanki


Esferica - 30.01.2012 20:02:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Super Mario  ver 2 - TAB
gayet güzel ve basit olmuş tebrikler


SirronKcuhc - 30.01.2012 20:01:44

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
süper olmuş
eline sağlık


gitaristrh - 30.01.2012 19:43:58

başarılı fakat ses tam oturmamış melodiyle bnce :D


gitaristrh - 30.01.2012 19:43:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
part 2 de E ve Am ile devam etmeli bence...part 1 de olduğu gibi....çok başarılı teşekkürler....


ozn - 30.01.2012 19:36:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Justin Bieber - Baby  - AKOR
aynen yaa ama şarkı çok güzel


doğa1046 - 30.01.2012 19:28:59

Sayfalar:  [3994]  [3995]  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [ 4001 ]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008] 

Anket
ß@Tı_ı(-)@I\I soruyor:
Metallica Diyince Akla ;









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.