|
|
|
ses mükemmel biraz daha çalış ogün şanlısoydan daha iyisini yapabilirsin :))
freezeup42 - 30.01.2012 20:59:43
|
|
Çok güzel olmuş bende eskiden raple uğraşıyodum bıraktım ;)
Emree1997 - 30.01.2012 20:43:04
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Başarılı çalışma sanki biraz bir iki ton kalın gelmiş kardeşim ? transpoze biliyosan 1 ses yada 2 ses kaydır yukarı tavsiye ederim
Esferica - 30.01.2012 20:17:15
|
Demolar - Pinhani - Hele Bi Gel - Gitar Halit Aydın
Çok begendim sesini gitarıda gayet güzel çalıyosun da sanki mikrofon biraz sorunlumu gitarın pena sesi biraz fazla gelmiş yada tırnak ama penaya benziyo ?
Esferica - 30.01.2012 20:13:48
|
|
Biraz daha yavaş sölesen süper derdim ama biraz müzikle hızın falan sorun var. Fakar sesine bayıldım biraz eğitim alırsan çok güzel sesin olabilir. =)
Esferica - 30.01.2012 20:08:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım ver 4 - AKOR
F ler Bb olacak arkadaşlar. C olan yerleride Am devam edebilirsiniz çünkü kardeş akorlar. Böyle dahada güzel olacak arkadaşın ellerine sağlık mükemmel olmuş.
müzik avcısı - 30.01.2012 20:07:41
|
|
az daha kalınlaştırabilirdin transpoze lazım senin sesine bide gitarında soru var sanki
Esferica - 30.01.2012 20:02:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Super Mario ver 2 - TAB
gayet güzel ve basit olmuş tebrikler
SirronKcuhc - 30.01.2012 20:01:44
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
süper olmuş eline sağlık
gitaristrh - 30.01.2012 19:43:58
|
başarılı fakat ses tam oturmamış melodiyle bnce :D
gitaristrh - 30.01.2012 19:43:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
part 2 de E ve Am ile devam etmeli bence...part 1 de olduğu gibi....çok başarılı teşekkürler....
ozn - 30.01.2012 19:36:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Justin Bieber - Baby - AKOR
aynen yaa ama şarkı çok güzel
doğa1046 - 30.01.2012 19:28:59
|
|
|