Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [ 4003 ]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde aRaqon42 yazmıştı:
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
Em.... Em Fm Em
Benim bu derdim
Fm
Ne yağan yağmurda
G
Ne yalancı sonbaharda
Fm m Fm Em
Ne bomboş sokaklarda…


Em Fm Em
Kırılmış her yanım
Fm G
Kaybolur zaman saçlarında
Fm
Gözlerim sokaklarda
Em Fm Em
Sebebi isyan aşkım…



İçim yanar, içim kanar da
F-G
İsyan!
Fm Am
Geriye bir avuç yalan
Fm G Am
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman…
fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D
katılıorm
bende katılıyorum sana :D
g yerine gm basmıs bunda bişi yok sadece oktav farkı var arkadaşım g de aynı senin 3.perdede f dediğin şeyde aynı


gençgitarist45 - 30.01.2012 17:50:14

Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
Medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum seni. Ben sadece ingilizce kayıtları dinleyip yorum yaptığım için aklımdan geçenleri söyleyeceğim.

Birincisi böyle devam et kesinlikle bırakma ve bol bol ingilizce şarkı dinle ki kelimelerin söylenişlerine kulak aşinalığın olsun.

İngilizcen normal olarak iyi değil, yaşın gereği özel bir ders almadıysan ya da yurt dışında yaşamadıysan - ki telaffuzundan belli oluyor böyle bir şey olmadığı - bu çok normal. Sadece daha sık ve bol bol ingilizce şarkılar, filmler dinlemeli kelimelerin söylenişlerine çalışmalısın.

Sonra 4 4 lük çalıyorsun şarkıyı, ritmi böyle olmadığı için ve normal metronomundan hızlı çaldığın için kulağa hoş gelmiyor.

Ama genel olarak yaşını dikkate alırsak ve ne kadar istekli olduğunu da gördüğüm için sen sadece son söylediğim şeyi dikkate al: Böyle devam et ve eğer düzenli çalışıp üzerine gidersen, harika şeyler yapabilirsin:)

Bol şans.


biolab - 30.01.2012 17:47:54

arkadasım harikasın sesin muhtesem, yetenek sizsiniz e felan cıksana :D


qRaNqs.# - 30.01.2012 17:43:00

Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı:
Kayıt biraz garip olmuş herhalde kayıttan
pardon: demek istediğim ses biraz garip geliyor


Efozaydin - 30.01.2012 17:00:25

Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
Kayıt biraz garip olmuş herhalde kayıttan


Efozaydin - 30.01.2012 16:53:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur  - AKOR
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde etoiles yazmıştı:
ritim ne
a yy a yy ayay


hami167 - 30.01.2012 16:29:46

Demolar - Suat Seçkin - Uslanmam
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde The0riq yazmıştı:
sesin Mazhar Alanson'unkine çok benziyor :) onun parçalarından da en az bir kayıt al bence :)
Yorumun için çok teşekkür ederim fakat artık pek cover kayıt almıyorum bir kaç kayıtta plak şirketleri tarafıma geri dönüş yaptı hakkınızda yasal işlem başlatacağız diyerek bu şekil densizce bir geri dönüşleri oldu bu sebepten dolayı cover yapmaktan soğudum açıkçası şarkı yapmaktanda soğudum :)


Seckins - 30.01.2012 16:11:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Dikenli Menzil  - AKOR
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde Dr.ummer yazmıştı:
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde azinlik yazmıştı:
yanlış olmuş
nerelerde yanlışlarım var ben yeniyim gitarda başlayalı 2 hafta oldu yardımlarını bekliyorum ...
gitara başlayalı 2 hafta olmuş olup burda akor paylaşman zaten başlı başlına bir yanlış


perdesizbass - 30.01.2012 16:11:27

Demolar - Olsun - Sarp D. (Pilli Bebek)
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:
gayet başarılı tebrik ederim
teşekkür ederim.


sarpd - 30.01.2012 15:56:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 7 - AKOR


Dm Am
Çaresiz içimdeki çocuk bir günah gibi
Gm Am
Hep suçlu senın hala ellerın soğuk ve yağmurlu
Dm Am Gm
İçimde hergün ölen umutlar var olsun
Am
Zaten aşklar hep böyle
Dm Am
Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla
Gm Am
İçinde gözyaşı vardı küçücük bir kadınla
Dm Am
Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla
Gm Am Dm Am Dm Am
İçinde göz yaşı vardı küçücük bir adamla ayyy ayyy ayyy ayyy
Dm Am
Çaresiz bütün kelimeler bir yalan gibi
Gm Am
Hep suçlu senin hala gözlerın soğuk ve yağmurlu
Dm Am Gm
içimde hergun büyüyen çığlıklar var olsun
Am
Zaten aşklar hep böyle
Dm Am
Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla
Gm Am
İçinde gözyaşı vardı küçücük bir kadınla
Dm Am
Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla
Gm Am Dm Am Gm Am
İçinde gözyaşı vardı küçücük bir adamla ayyy ayyy ayyy ayyy

biraz daha düzenli hali bu


Esferica - 30.01.2012 15:44:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 7 - AKOR
Aslında yanlış degil dogru transpoze etmiş kapo 2 de çalınca dogru oluyo ama kendi sesine göre ayarlamış muhtemelen herkese uymaz.Uyanlar çalabilir yanlış degil


Esferica - 30.01.2012 15:42:32

Demolar - Cem Öncü-Seyyah
eyvallah sagolasın:)


akmova - 30.01.2012 15:38:59

Sayfalar:  [3996]  [3997]  [3998]  [3999]  [4000]  [4001]  [4002]  [ 4003 ]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [4010] 

Anket
emirhan24 soruyor:
Gitara Başlarken İlk Çaldıgınız Parça?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.