|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde aRaqon42 yazmıştı:
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde ahmedy00 yazmıştı:
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sigma_guitar yazmıştı: Em.... Em Fm Em Benim bu derdim Fm Ne yağan yağmurda G Ne yalancı sonbaharda Fm m Fm Em Ne bomboş sokaklarda…
Em Fm Em Kırılmış her yanım Fm G Kaybolur zaman saçlarında Fm Gözlerim sokaklarda Em Fm Em Sebebi isyan aşkım…
İçim yanar, içim kanar da F-G İsyan! Fm Am Geriye bir avuç yalan Fm G Am Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman… fikrine saygı duyuyorum ama Fm koymak biraz cinayet olmuş :D katılıorm bende katılıyorum sana :D
g yerine gm basmıs bunda bişi yok sadece oktav farkı var arkadaşım g de aynı senin 3.perdede f dediğin şeyde aynı
gençgitarist45 - 30.01.2012 17:50:14
|
Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
Medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum seni. Ben sadece ingilizce kayıtları dinleyip yorum yaptığım için aklımdan geçenleri söyleyeceğim.
Birincisi böyle devam et kesinlikle bırakma ve bol bol ingilizce şarkı dinle ki kelimelerin söylenişlerine kulak aşinalığın olsun.
İngilizcen normal olarak iyi değil, yaşın gereği özel bir ders almadıysan ya da yurt dışında yaşamadıysan - ki telaffuzundan belli oluyor böyle bir şey olmadığı - bu çok normal. Sadece daha sık ve bol bol ingilizce şarkılar, filmler dinlemeli kelimelerin söylenişlerine çalışmalısın.
Sonra 4 4 lük çalıyorsun şarkıyı, ritmi böyle olmadığı için ve normal metronomundan hızlı çaldığın için kulağa hoş gelmiyor.
Ama genel olarak yaşını dikkate alırsak ve ne kadar istekli olduğunu da gördüğüm için sen sadece son söylediğim şeyi dikkate al: Böyle devam et ve eğer düzenli çalışıp üzerine gidersen, harika şeyler yapabilirsin:)
Bol şans.
biolab - 30.01.2012 17:47:54
|
|
arkadasım harikasın sesin muhtesem, yetenek sizsiniz e felan cıksana :D
qRaNqs.# - 30.01.2012 17:43:00
|
Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Efozaydin yazmıştı: Kayıt biraz garip olmuş herhalde kayıttan pardon: demek istediğim ses biraz garip geliyor
Efozaydin - 30.01.2012 17:00:25
|
Demolar - R.E.M.-Losing My Religion/Efozaydin Cover
Kayıt biraz garip olmuş herhalde kayıttan
Efozaydin - 30.01.2012 16:53:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur - AKOR
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde etoiles yazmıştı: ritim ne a yy a yy ayay
hami167 - 30.01.2012 16:29:46
|
Demolar - Suat Seçkin - Uslanmam
30 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde The0riq yazmıştı: sesin Mazhar Alanson'unkine çok benziyor :) onun parçalarından da en az bir kayıt al bence :) Yorumun için çok teşekkür ederim fakat artık pek cover kayıt almıyorum bir kaç kayıtta plak şirketleri tarafıma geri dönüş yaptı hakkınızda yasal işlem başlatacağız diyerek bu şekil densizce bir geri dönüşleri oldu bu sebepten dolayı cover yapmaktan soğudum açıkçası şarkı yapmaktanda soğudum :)
Seckins - 30.01.2012 16:11:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Dikenli Menzil - AKOR
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde Dr.ummer yazmıştı:
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde azinlik yazmıştı: yanlış olmuş nerelerde yanlışlarım var ben yeniyim gitarda başlayalı 2 hafta oldu yardımlarını bekliyorum ... gitara başlayalı 2 hafta olmuş olup burda akor paylaşman zaten başlı başlına bir yanlış
perdesizbass - 30.01.2012 16:11:27
|
Demolar - Olsun - Sarp D. (Pilli Bebek)
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı: gayet başarılı tebrik ederim teşekkür ederim.
sarpd - 30.01.2012 15:56:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 7 - AKOR
Dm Am Çaresiz içimdeki çocuk bir günah gibi Gm Am Hep suçlu senın hala ellerın soğuk ve yağmurlu Dm Am Gm İçimde hergün ölen umutlar var olsun Am Zaten aşklar hep böyle Dm Am Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla Gm Am İçinde gözyaşı vardı küçücük bir kadınla Dm Am Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla Gm Am Dm Am Dm Am İçinde göz yaşı vardı küçücük bir adamla ayyy ayyy ayyy ayyy Dm Am Çaresiz bütün kelimeler bir yalan gibi Gm Am Hep suçlu senin hala gözlerın soğuk ve yağmurlu Dm Am Gm içimde hergun büyüyen çığlıklar var olsun Am Zaten aşklar hep böyle Dm Am Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla Gm Am İçinde gözyaşı vardı küçücük bir kadınla Dm Am Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla Gm Am Dm Am Gm Am İçinde gözyaşı vardı küçücük bir adamla ayyy ayyy ayyy ayyy
biraz daha düzenli hali bu
Esferica - 30.01.2012 15:44:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 7 - AKOR
Aslında yanlış degil dogru transpoze etmiş kapo 2 de çalınca dogru oluyo ama kendi sesine göre ayarlamış muhtemelen herkese uymaz.Uyanlar çalabilir yanlış degil
Esferica - 30.01.2012 15:42:32
|
Demolar - Cem Öncü-Seyyah
eyvallah sagolasın:)
akmova - 30.01.2012 15:38:59
|
|
|