|
|
Demolar - Avril Lavigne - Nobodys home by Hatasizcool
gitar çok güzel fakat sesinin tonuyla gitarın tonu farklı, dikkat etmelisin ;)
rogueee - 29.01.2012 21:56:03
|
Demolar - Model-Pembe Mezarlık
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı: hepsi güzel artık söyleyecek bi şey bulamıyorum :) boyle begenmene mutlu oldum valla elimizden geldigince calıyorum işte :) sagol tekrar =)
emrektunca - 29.01.2012 21:54:05
|
Demolar - Creed-One
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde orkun44 yazmıştı: güzel olmuş beğendim teşekkür ettim sagol ;)
emrektunca - 29.01.2012 21:53:14
|
Demolar - Creed-One
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde tutku eren yazmıştı: oh yorum geldi sonunda (= çok güzel şarkı,çok başarılı .. x) oh teşekkür ettim sonunda :P sagol begenmene sevindimmmm
emrektunca - 29.01.2012 21:52:42
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
Sesin çok güzel :D
ka®ga - 29.01.2012 21:50:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Gel - AKOR
A G F#m Bilemem sonum ne olur!!!)
Olması Gerekiyor....
vakgun - 29.01.2012 21:36:34
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı: eline ağzına sağlık ;) sağol ;)
rogueee - 29.01.2012 21:34:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hoşçakal - AKOR
çok güzel olmuş kulağına sağlık ...
grupsu - 29.01.2012 21:33:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje ver 2 - AKOR
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı: intro yanlış... git ve o elindeki gitari firlat! pardon kardeşim adam gibi bi daha caldim ilk kısmı yanlış evvet :D sakin olmak gerekiyo kardeşim kimseye ters birşey demiyoruz buraya koyuyorsan birşeyler her türlü yoruma açık olmalısın kimse kusursuz değil:)
oguz92 - 29.01.2012 21:28:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Yalan ver 3 - TAB
arkadaşın günahını almayın ben denedim söylediğiniz kadarda kötü değil. tek sorun pratik , basit olmaması. bunun için bu arkadaşı suçlayamayız değil mi?
emeğe saygı..
grupsu - 29.01.2012 21:10:13
|
Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
Evet sarkı sesine guzel gitmis gitardada sorun yok gibi ancak kelimeleri yuvarla anlasılsın ama anlasılmasın yani öyle birsey yapp cok daha guzel olur :)
Poseidon52 - 29.01.2012 21:03:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - GP5
kardeşim süper olmuş eline sağlık.
goztepele - 29.01.2012 21:01:18
|
|
|