Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [ 4008 ]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015] 
Demolar - Avril Lavigne - Nobodys home by Hatasizcool
gitar çok güzel fakat sesinin tonuyla gitarın tonu farklı, dikkat etmelisin ;)


rogueee - 29.01.2012 21:56:03

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde rogueee yazmıştı:
hepsi güzel artık söyleyecek bi şey bulamıyorum :)
boyle begenmene mutlu oldum valla elimizden geldigince calıyorum işte :)
sagol tekrar =)


emrektunca - 29.01.2012 21:54:05

Demolar - Creed-One
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde orkun44 yazmıştı:
güzel olmuş beğendim
teşekkür ettim sagol ;)


emrektunca - 29.01.2012 21:53:14

Demolar - Creed-One
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde tutku eren yazmıştı:
oh yorum geldi sonunda (=
çok güzel şarkı,çok başarılı .. x)
oh teşekkür ettim sonunda :P
sagol begenmene sevindimmmm


emrektunca - 29.01.2012 21:52:42

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
Sesin çok güzel :D


ka®ga - 29.01.2012 21:50:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Gel  - AKOR
A G F#m
Bilemem sonum ne olur!!!)



Olması Gerekiyor....


vakgun - 29.01.2012 21:36:34

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
eline ağzına sağlık ;)
sağol ;)


rogueee - 29.01.2012 21:34:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hoşçakal  - AKOR
çok güzel olmuş kulağına sağlık ...


grupsu - 29.01.2012 21:33:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Oje  ver 2 - AKOR
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Ocak 2012 Cuma tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
15 Şubat 2009 Pazar tarihinde oguz92 yazmıştı:
intro yanlış...
git ve o elindeki gitari firlat!
pardon kardeşim adam gibi bi daha caldim ilk kısmı yanlış evvet :D
sakin olmak gerekiyo kardeşim kimseye ters birşey demiyoruz buraya koyuyorsan birşeyler her türlü yoruma açık olmalısın kimse kusursuz değil:)


oguz92 - 29.01.2012 21:28:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Yalan  ver 3 - TAB
arkadaşın günahını almayın ben denedim söylediğiniz kadarda kötü değil. tek sorun pratik , basit olmaması. bunun için bu arkadaşı suçlayamayız değil mi?

emeğe saygı..


grupsu - 29.01.2012 21:10:13

Demolar - Serdar Can - Falling Slowly (Glen Hansard)
Evet sarkı sesine guzel gitmis gitardada sorun yok gibi ancak kelimeleri yuvarla anlasılsın ama anlasılmasın yani öyle birsey yapp cok daha guzel olur :)


Poseidon52 - 29.01.2012 21:03:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - GP5
kardeşim süper olmuş eline sağlık.


goztepele - 29.01.2012 21:01:18

Sayfalar:  [4001]  [4002]  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [ 4008 ]  [4009]  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015] 

Anket
CemÖzkabalak soruyor:
1 Yıldır Gitar Çalıyorum 30 Kusursuz Akor Basıyorum Bareli Vs. Sizce Nasıl?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.