Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [ 4010 ]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bir Öykü  ver 4 - TAB
bu ne yaaa :S


rzkvlk - 29.01.2012 19:52:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Yosma  - AKOR
30 Ocak 2011 Pazar tarihinde TKHal0 yazmıştı:
bence akorlar ''D G A'' diye olsa daha güzel olurdu aynı ritimle
kardeş iyi güzel demişsin de ritmini bize de söylesen ya. :D


anatomikamil - 29.01.2012 19:41:53

Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
eline ağzına sağlık ;)


eraytalay - 29.01.2012 19:38:56

Anketler - Heavy Distortionda İbanez mi Marshall mı? (amfi)
Tabi ki de Marshall en iyi amfileri Marshall yapıyor. İbanez ile Marshallın amfi bakımından ankete konulması saçma olmuş ama olsun. :D


anatomikamil - 29.01.2012 19:38:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
beyler yanlış orjinali bende yakın zamanda paylaşıcam saygılar...


black_man99 - 29.01.2012 19:33:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik  ver 3 - AKOR
Düz ritim ile çalın A-Y-Y-A-Y güzel.Gitar hocam da aynısını verrmişti


J3ySalimcan - 29.01.2012 19:31:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  - AKOR
hocam ellerine sağlık .müthiş


KoRoGLu* - 29.01.2012 19:30:33

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde orangeroom yazmıştı:
2 gitar var burada değil mi? Birisi solo atıyor birisi akor basıyor, çok başarılı tebrikler..
2 gitar olmayabilir. Çünkü biliyosunuz akustik gitar processorlerinde loop station diye bi secenek var öyle yapmıs olabilir . :)


ShanRei - 29.01.2012 18:57:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Melek  - TAB
Tabı çalarken kendimi Kızılderelilerin yanında sandım aga :)


Berk696 - 29.01.2012 18:38:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Elleri Ellerime  - TAB
:S Gitarla çalmaya çalıştım ne biliyim şarkının sözleriyle akorları birlikte söyliyemedim çok karştı :S


Berk696 - 29.01.2012 18:33:46

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
hepsi güzel artık söyleyecek bi şey bulamıyorum :)


rogueee - 29.01.2012 18:21:41

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Buselik Makamına  - AKOR
arpeji veya ritmi ne ?


asmalgs - 29.01.2012 18:04:59

Sayfalar:  [4003]  [4004]  [4005]  [4006]  [4007]  [4008]  [4009]  [ 4010 ]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [4017] 

Anket
batuhanbr soruyor:
İyi bir gitarist olmak için günde kaç saat çalışmak gerekir ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.