rzkvlk - 29.01.2012 19:52:32
30 Ocak 2011 Pazar tarihinde TKHal0 yazmıştı:bence akorlar ''D G A'' diye olsa daha güzel olurdu aynı ritimle
anatomikamil - 29.01.2012 19:41:53
eraytalay - 29.01.2012 19:38:56
anatomikamil - 29.01.2012 19:38:14
black_man99 - 29.01.2012 19:33:40
J3ySalimcan - 29.01.2012 19:31:52
KoRoGLu* - 29.01.2012 19:30:33
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde orangeroom yazmıştı:2 gitar var burada değil mi? Birisi solo atıyor birisi akor basıyor, çok başarılı tebrikler..
ShanRei - 29.01.2012 18:57:31
Berk696 - 29.01.2012 18:38:22
Berk696 - 29.01.2012 18:33:46
rogueee - 29.01.2012 18:21:41
asmalgs - 29.01.2012 18:04:59