Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [ 4017 ]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
eline sağlık gayet güzel olmuş


taylan96 - 28.01.2012 17:02:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 5 - AKOR
arpejini söyler misiniz


taylan96 - 28.01.2012 16:58:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin  - AKOR
sondaki G yerine E olabilir


aaplota92 - 28.01.2012 16:57:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Bir Kadın Çizeceksin  - TAB
Gerçekten güzel olmuş saolasın ;)


kutay99 - 28.01.2012 16:42:50

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde horozozy yazmıştı:
abi vokal sesi biraz sönük kalmış sanki altyapının yanında. Gerisine diyecek yok tabiki :)
sonuk kalmis derken ? volume olarak mi


bariscapt - 28.01.2012 16:40:08

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde horozozy yazmıştı:
abi vokal sesi biraz sönük kalmış sanki altyapının yanında. Gerisine diyecek yok tabiki :)
sonuk kalmis derken ? volume olarak mi


bariscapt - 28.01.2012 16:40:05

Demolar - Bariscapt------Bebeğim------(Burak Kut )
abi vokal sesi biraz sönük kalmış sanki altyapının yanında. Gerisine diyecek yok tabiki :)


horozozy - 28.01.2012 16:31:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Mesela  - AKOR
akor'lar pek ıyı solo suda benden olsun bu sarkıyı ılk defa dınledım ılk dınledıgıme rahmen cıkardım kendıme gore bırseyler bence ıyı oldu bıraz uyum sağladı gıbı daha ııyısını yapabılırsenız buyrun.

b :---------5/7-5---8-7-5--------5/7--5--8---
g :---4-5---------------------4/5 -------------
d :-5--------------------------------------------


Mnatsagan - 28.01.2012 16:20:36

Demolar - grup 84- şimdi hayat
cok hosuma gitti tebrikler.sesinizde yakısmıs.iyi çalısmalar


bariscapt - 28.01.2012 16:02:57

Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde MaviiSiiyah yazmıştı:
Sözlerini de müziğini de çok beğendim.. Ayrıca sesinizde çok hoş.. Tebrikler.
Yorumlarınız ve fikriniz için çok teşekkür ederim. :D


mavvii - 28.01.2012 15:48:33

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde MaviiSiiyah yazmıştı:
Gayet hoş , başarılarınızın devamını diliyorum..
Çok teşekkür ederim :D


mavvii - 28.01.2012 15:48:01

Demolar - Selçuk Çağlayan - Ama Bir Dakika
Sözlerini de müziğini de çok beğendim.. Ayrıca sesinizde çok hoş.. Tebrikler.


MaviiSiiyah - 28.01.2012 15:43:49

Sayfalar:  [4010]  [4011]  [4012]  [4013]  [4014]  [4015]  [4016]  [ 4017 ]  [4018]  [4019]  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024] 

Anket
AlpDex soruyor:
Gitar Çalmaya Ne İçin Başladım?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.