Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Mesela - AKOR
akor'lar pek ıyı solo suda benden olsun bu sarkıyı ılk defa dınledım ılk dınledıgıme rahmen cıkardım kendıme gore bırseyler bence ıyı oldu bıraz uyum sağladı gıbı daha ııyısını yapabılırsenız buyrun.
b :---------5/7-5---8-7-5--------5/7--5--8--- g :---4-5---------------------4/5 ------------- d :-5--------------------------------------------