|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde huysuzadam yazmıştı:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----3- 4-3-1-----1----3-1------------------------------------------------------------------------------ ----------------3--------------3-2-----5------7-5-3-2----3-2-0-------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------3--- 5--3--1---0---------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Çok iyi kardeşim
Rodrigoo - 27.01.2012 15:51:10
|
Demolar - paramparça
aynen profesyonel bir çalışma olmuş ama bazı yerlerdeki vurguların bana değişik geldi onun dışında güzel bir çalışma olmuş tebrikler :)
BLaGeRr - 27.01.2012 15:49:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer Örer - Mevsim Bahar ver 4 - AKOR
emeğine sağlık...
irregular00 - 27.01.2012 15:44:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dima Bilan - Believe (eurovision 2008) - TAB
ilk girişteki kemanı dinlerseniz, her çaldığı notayı yazdım, bir yandan dinleyerek nasıl çalacağınızı anlayabilirsiniz. şarkıyı dikkatlice dinlerseniz, zaten gitarı da duyabilir, onu da anlayabilirsiniz.
Bütün parçayı çıkartmadım. Parçanın ilerilerinde değişen yerler var, oraları çıkartmamıştım zamanında. Eğer vaktim olursa, çıkarır, hepsini baştan koyarım.
SecretGuitarist - 27.01.2012 15:34:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam ver 2 - TAB
İlk olarak saygılı arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bunu birkaç yıl önce çıkarmıştım, o yüzden pürüzleri olabilir. Ancak dik çizgileri aradan çıkarırsanız, bir noktası hariç tamamen doğrudur. İsteyenlere nota halinde gönderebilirim. Nota büyüklükleriyle beraber görünce daha iyi anlaşılacaktır.
Bu tabda sadece 6. kısımdaki 1'lerden ilki 0 olacak. Onun dışında bir değişiklik yapmanıza gerek yok.
Bok gibi olmuş diyenlere bir lafım yok. Daha kalından isteyen arkadaş, siz de daha kalına çıkarıp çalabilirsiniz. mi'nin, fa'nın yerini diğer tellerde biliyorsunuz herhalde.
Acemi olduğumu iddia eden de her kimse, bu taba bakma ihtiyacını hissetmişse, belli ki bir yerde eksikleri var.
Biraz daha saygılı olalım lütfen.
SecretGuitarist - 27.01.2012 15:29:48
|
|
dostum dinlerken uykum geldi, biraz daha iyisi olabilir.
Emre196 - 27.01.2012 14:12:21
|
Demolar - paramparça
profesyonel bir çalışma olmuş tebrikler... benim anlamadığım 63 kişi dinlemiş kimse yorum yapmamış ayıp yahu insanlar demoları yorumlansın diye atıyor bu siteye...
MusicalParadoX - 27.01.2012 13:46:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Herşeyi Duymak İstiyorum - AKOR
23 Ağustos 2011 Salı tarihinde mezzaf yazmıştı: A7 yerine Am bence daha güzel oıldu ritim içinse 2/4 lük yani AXYYXY ritimi bulamayan arkadaşlar şarkıyı dinlemenize bile gerek yok sesiz klibi izlerseniz bile bulabilirsiniz zaten nil karaibrahimgil kendisi çalıo gitarı klipte yani bu şarkının ritimini bulamayan arkadaşlar hem kör hem de kulaksız siz gitar calmayın lütfen ... verdiğin ritim 4/4 lük 2/4 değil .
Bir daha başkalarına kör sağır dilsiz türünden şeyler derken Ben neyim diye bir düşün ;)
bertuq67 - 27.01.2012 13:44:31
|
Anketler - Dünyanın gelmiş geçmiş en büyük klasik eser(gitar) bestecisi ?
Isac Albeniz
Rodrigoo - 27.01.2012 13:39:53
|
güzel olmuş
gitarisst1 - 27.01.2012 13:24:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hoşçakal - AKOR
Çok güzel, teşekkürler...
nick_(RuMuZ) - 27.01.2012 13:00:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Gül Ki Sevgilim - AKOR
''ynscn'' adamsın süper işte bu:)
J3ySalimcan - 27.01.2012 12:52:23
|
|
|