Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [ 4027 ]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034] 
Anketler - Hangisini seçerdin ?
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Baykuş93 yazmıştı:
Metalikayı duyan atlamış her zamanki gibi...
Metallica'yı dinleyen ve bilen atlamış diyecektin her halde.


buz^_^prensesi - 26.01.2012 22:01:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Burak Kut - Sonbahar  ver 2 - AKOR
5. Perdeden F 5-8-7-5-6-5


Aaaarrghh - 26.01.2012 21:59:25

Demolar - Emre DİRLİK-Yine İlkbahar Geldi
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar facebook sayfam
http://www.facebook.com/pages/Emre-D%C4%B0RL%C4%B0K/104266013020926


locen - 26.01.2012 21:37:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Cirkinsovalye yazmıştı:
bunu yazan arkadşta kulak varmı, varsa duyabiliyormu çok merak ediyorum :D + buna oy veren arkadslarıda merak ediyorm onu geçtim bide guzl olmş diye yorum yapanlarıda :D:D kötü olmuş dostum.....
nasıl bir kulağın var bilinmez ancak. hakaret etmeden önce en azından bir çalmayı dene zeka seviyeni ulu orta sergilemene gerek yok. daha iyisini yaparım diyorsan da buyur yap hepimize bir yararın dokunsun. takdir edelim.


Sebastian_Bach - 26.01.2012 21:30:29

Demolar - Ben Çok Sevdim Gözbebeğim Cover
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde gitaristozi yazmıştı:
sesin çok güzel ayriyetten doğru da okumuşsun başarılar dilerim :)
Teşekkür ediyorum :)


sobe1076 - 26.01.2012 21:25:05

Demolar - Ben Çok Sevdim Gözbebeğim Cover
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Emre196 yazmıştı:
sesine hasta oldum şarkıyı çok güzel söylemişsin.
Çok teşekkürler :)


sobe1076 - 26.01.2012 21:24:30

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Rock And Rolll yazmıştı:
Merhabalar grubumuzda solistlik yapailirmisin ?
Neden olmasın :D


sobe1076 - 26.01.2012 21:23:25

Demolar - Ben Çok Sevdim Gözbebeğim Cover
Çok teşekkür ederim arkadaşlar :)


sobe1076 - 26.01.2012 21:22:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Çok Özlüyorum Seni  ver 7 - AKOR
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde git4risT yazmıştı:
kulagına saglık kardesm :)
teşekkur ettim :) tamamen orginal akordur :)


Cirkinsovalye - 26.01.2012 20:54:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Yara Bende  - AKOR
bunu yazan arkadşta kulak varmı, varsa duyabiliyormu çok merak ediyorum :D + buna oy veren arkadslarıda merak ediyorm onu geçtim bide guzl olmş diye yorum yapanlarıda :D:D kötü olmuş dostum.....


Cirkinsovalye - 26.01.2012 20:52:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam  ver 8 - AKOR
aranızda bu müziğin arpejini bilen var mı


Ali1 - 26.01.2012 20:46:28

Demolar - Aşktan Öte (Parkin)
25 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde makel yazmıştı:
bir de söylesen muhteşem olurmus aga
bundan sonrakinde insallah:)


_emre_1 - 26.01.2012 20:28:58

Sayfalar:  [4020]  [4021]  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [ 4027 ]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034] 

Anket
burakcakiroglu soruyor:
Sizce En İyi Grunge-Alternative Grubu Hangisidir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.