Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [ 4034 ]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Sonsuz Ol  ver 3 - AKOR
04 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde rock12 yazmıştı:
Dm# ve Dm#6.5 dediğin akorlar D#m olacak ve Bb akoruda Bbm olacak arkadaşım diğerleri doğru
ben zaten Bbm basıodum yanlış yazmışm oraya ya :D ayrıca D#m6.5 dedğim akor D#m deil basılşını yazdım oraya,artık herneyse o


shadycriminal - 25.01.2012 16:56:04

Demolar - Rüzgar Gülü
haklısın teşekkürler...


burock21_6 - 25.01.2012 16:40:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  ver 3 - TAB
penana eline gitarına sağlık :)


esra-kapan - 25.01.2012 16:16:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
09 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
09 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
05 Temmuz 2011 Salı tarihinde mystery-y yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde mystery-y yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
ben kursumu bıraktım m arpeje kadar gördüm yani solo yuda az çok biliyorum çalabilirmiyim aceba :( ?
arpeji yapıyorsan bunu kesinlikle çalarsın kolay
:) deniyim ozaman :D saolasın morel oldu valla :D
sen de sağol :)
:)
yapamadım daha kolay bi solodan başlamam lazım galiba ::D:D:D
godfather dan başlayabilirsin mesela


hbatuhan - 25.01.2012 15:42:50

Ritimde biraz sıkıntı var gibi, yani sözlerde s ler bazen gereksiz bazen gerekli orjinale göre yanlış olmuş


floody - 25.01.2012 15:36:52

Demolar - Rüzgar Gülü
normalde inceden söylüyorsun çıkışlar çok yetersiz olmuş o yüzden kalıp gidip çıkabildiğin kadar çıksan daha iyi olur birader


floody - 25.01.2012 15:34:59

Demolar - Gesi Bağları
arpejden ritime geçtiğin yer 3. dörtlük olsa daha iyi olurmuş birader


floody - 25.01.2012 15:31:12

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Ele Güne Karşı  ver 5 - AKOR
Nakarat :

C D Am Em
Ele güne karşı yapayanlız böyle de olmaz ki

C D Am Em
Nasıl da gittin insafsız böyle bırakılmaz ki

Am Em Am B7
Unuturum sanmıştın güzelim gözüm yollarda kaldı


bariscntrk - 25.01.2012 15:28:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
süper olmuş :))ellerine sağlık


rock_20 - 25.01.2012 14:47:03

Sesin iyi değil be kardeşim çalışma da pek iyi olmamış kusura bakma.


Metalic | KaaN - 25.01.2012 14:40:59

Sesin iyi değil be kardeşim çalışma da pek iyi olmamış kusura bakma.


Metalic | KaaN - 25.01.2012 14:40:59

Demolar - HOŞGELDİN(¯`v´¯) `·.¸.·´ ¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)...
Ha-ri-ka ! Başka söze gerek yok başarılar...


MusicalParadoX - 25.01.2012 14:32:34

Sayfalar:  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [ 4034 ]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041] 

Anket
pembe gitar soruyor:
Hangisii Daha İyi?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.