|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Sonsuz Ol ver 3 - AKOR
04 Haziran 2011 Cumartesi tarihinde rock12 yazmıştı: Dm# ve Dm#6.5 dediğin akorlar D#m olacak ve Bb akoruda Bbm olacak arkadaşım diğerleri doğru ben zaten Bbm basıodum yanlış yazmışm oraya ya :D ayrıca D#m6.5 dedğim akor D#m deil basılşını yazdım oraya,artık herneyse o
shadycriminal - 25.01.2012 16:56:04
|
Demolar - Rüzgar Gülü
haklısın teşekkürler...
burock21_6 - 25.01.2012 16:40:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 3 - TAB
penana eline gitarına sağlık :)
esra-kapan - 25.01.2012 16:16:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
09 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
09 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
05 Temmuz 2011 Salı tarihinde mystery-y yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde mystery-y yazmıştı:
03 Temmuz 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: ben kursumu bıraktım m arpeje kadar gördüm yani solo yuda az çok biliyorum çalabilirmiyim aceba :( ? arpeji yapıyorsan bunu kesinlikle çalarsın kolay :) deniyim ozaman :D saolasın morel oldu valla :D sen de sağol :) :) yapamadım daha kolay bi solodan başlamam lazım galiba ::D:D:D godfather dan başlayabilirsin mesela
hbatuhan - 25.01.2012 15:42:50
|
|
Ritimde biraz sıkıntı var gibi, yani sözlerde s ler bazen gereksiz bazen gerekli orjinale göre yanlış olmuş
floody - 25.01.2012 15:36:52
|
Demolar - Rüzgar Gülü
normalde inceden söylüyorsun çıkışlar çok yetersiz olmuş o yüzden kalıp gidip çıkabildiğin kadar çıksan daha iyi olur birader
floody - 25.01.2012 15:34:59
|
Demolar - Gesi Bağları
arpejden ritime geçtiğin yer 3. dörtlük olsa daha iyi olurmuş birader
floody - 25.01.2012 15:31:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Ele Güne Karşı ver 5 - AKOR
Nakarat :
C D Am Em Ele güne karşı yapayanlız böyle de olmaz ki
C D Am Em Nasıl da gittin insafsız böyle bırakılmaz ki
Am Em Am B7 Unuturum sanmıştın güzelim gözüm yollarda kaldı
bariscntrk - 25.01.2012 15:28:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
süper olmuş :))ellerine sağlık
rock_20 - 25.01.2012 14:47:03
|
|
Sesin iyi değil be kardeşim çalışma da pek iyi olmamış kusura bakma.
Metalic | KaaN - 25.01.2012 14:40:59
|
|
Sesin iyi değil be kardeşim çalışma da pek iyi olmamış kusura bakma.
Metalic | KaaN - 25.01.2012 14:40:59
|
Demolar - HOŞGELDİN(¯`v´¯) `·.¸.·´ ¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)...
Ha-ri-ka ! Başka söze gerek yok başarılar...
MusicalParadoX - 25.01.2012 14:32:34
|
|
|