Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [ 4029 ]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036] 
Demolar - İßrahim-Gördüğüme Sevindim(İlhan Şeşen)>>Barış Abi Alt Yapı<<
26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
ibrahim oncelikle tekrar tesekkur altyapılarımı kullandıgın için,sesin cok yakısmıs ama biraz konusur gibi soylemişsin birde biraz yankı verebilrsen daha iyi olur sanki.
Evet abi sanirim oyle oldu


quitar_ibrahim - 26.01.2012 18:21:07

Demolar - ißrahim-ÖyLe ßir Geçer Zaman Ki
Arkadaşım diğer şarkıların çok güzel ama bu şarkıya sesin uymamış.


ismail12_08 - 26.01.2012 17:53:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Ölüm De Var  ver 2 - AKOR
Ritim 8/8 lik rock


wolf14 - 26.01.2012 17:41:25

Demolar - Ben Çok Sevdim Gözbebeğim Cover
sesine hasta oldum şarkıyı çok güzel söylemişsin.


Emre196 - 26.01.2012 17:36:32

Demolar - İßrahim-Gördüğüme Sevindim(İlhan Şeşen)>>Barış Abi Alt Yapı<<
ibrahim oncelikle tekrar tesekkur altyapılarımı kullandıgın için,sesin cok yakısmıs ama biraz konusur gibi soylemişsin birde biraz yankı verebilrsen daha iyi olur sanki.


bariscapt - 26.01.2012 17:20:19

Anketler - Mara'yı tanıyor musunuz ?
açıklayın harbi ya


seat - 26.01.2012 17:07:10

Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Sarılınca Sana  ver 7 - AKOR
Kapo 3


Rock And Rolll - 26.01.2012 17:07:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgür Akkuş - Kayıp Şehir  ver 4 - AKOR
4 tane versiyonu var. Ama en orjinali bunlar. Yazanın eline saglık. Çok güzel .


keremyaman - 26.01.2012 16:09:25

Çok güzel olmuş :)


Alpix - 26.01.2012 15:28:12

Akor|Tab|Söz|Nota - İzel - Ah Yandım  ver 2 - AKOR
ritmini yazabilir msnz ??


selayn - 26.01.2012 15:11:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  - AKOR
arkadaşlar bu şarkıyı sırıtarak söleyin. murat dalkılç da öle sölüyo


fridayman - 26.01.2012 15:08:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  ver 2 - AKOR
bence
A
lütfen şunu unutma
olmalı ama gene de çok iyi olmuş. thanks!


fridayman - 26.01.2012 15:06:40

Sayfalar:  [4022]  [4023]  [4024]  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [ 4029 ]  [4030]  [4031]  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036] 

Anket
Alpkd soruyor:
Türk Rock'ının Babalarından Hangisini Daha Çok Seviyorsunuz ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.