26 Ocak 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:ibrahim oncelikle tekrar tesekkur altyapılarımı kullandıgın için,sesin cok yakısmıs ama biraz konusur gibi soylemişsin birde biraz yankı verebilrsen daha iyi olur sanki.
quitar_ibrahim - 26.01.2012 18:21:07
ismail12_08 - 26.01.2012 17:53:23
wolf14 - 26.01.2012 17:41:25
Emre196 - 26.01.2012 17:36:32
bariscapt - 26.01.2012 17:20:19
seat - 26.01.2012 17:07:10
Rock And Rolll - 26.01.2012 17:07:04
keremyaman - 26.01.2012 16:09:25
Alpix - 26.01.2012 15:28:12
selayn - 26.01.2012 15:11:04
fridayman - 26.01.2012 15:08:56
fridayman - 26.01.2012 15:06:40