27 Şubat 2011 Pazar tarihinde nicik yazmıştı: arkadaşlar yanlış ama yine de çok güzel bir şarkı :'(
yanlış değil arkadaşım herkesin söyleyebileceği bir ton vardır ister mi den girersin ister do minör den ha bareli çalamıyorsan 1. pozisyon akorlarına uydurursun bunun anlamı bu.
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak - BASS TAB
olede diil gardaşlar -7-7-9-5-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2-2-0-----------| 3. TEL SOL -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0------------------------| 4. TEL RE -----------------------------|--------------------------| 5. TEL LA -----------------------------|--------------------------| 6. TEL Mİ
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Desperado - TAB
şarkı boyunca Em(7.perde)ye basınız derken şarkı boyunca parmak ince mi telinin 7. perdesinde kalcak ve örneğin si telideki nota ile birlikte bascaz ve 2 teli çekcez demek filanmı bi açıklıyabilirmisiniz