Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [ 4033 ]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  ver 2 - AKOR
27 Şubat 2011 Pazar tarihinde nicik yazmıştı:
arkadaşlar yanlış ama yine de çok güzel bir şarkı :'(
yanlış değil arkadaşım herkesin söyleyebileceği bir ton vardır ister mi den girersin ister do minör den ha bareli çalamıyorsan 1. pozisyon akorlarına uydurursun bunun anlamı bu.


junana - 25.01.2012 21:55:52

Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
ritim nedir ?


JeT0N - 25.01.2012 19:09:58

Demolar - Sar Beni Başkasına Yasakla
başarılı =)


Joa - 25.01.2012 19:05:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Besen - İstanbul Sokakları  - TAB
çok güzel


n1dq - 25.01.2012 19:04:15

Demolar - Cem Karaca Tamirci Çırağı...
tebrikler... hangi ritimde çaldın acaba


tunganun - 25.01.2012 18:54:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak  - BASS TAB
olede diil gardaşlar
-7-7-9-5-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2-2-0-----------| 3. TEL SOL
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0------------------------| 4. TEL RE
-----------------------------|--------------------------| 5. TEL LA
-----------------------------|--------------------------| 6. TEL Mİ


met666 - 25.01.2012 18:37:40

1. dünya savaşı yıllarında kullanılan mikrofonu nereden buldun be kardeşim ?


gitaristt38 - 25.01.2012 17:39:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel  ver 2 - AKOR
Millet ritimi veriyorum:AAAYAYAYAYAYAAAY Bunu deneyin/farkı görün.


J3ySalimcan - 25.01.2012 17:37:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  - TAB
ya iyi hoşta ben fazla çıkaramadım:/


yamy_sena - 25.01.2012 17:32:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
Doğru.. güzel olmuş kardeşim.. akorlar birebir aynı


extreme_boy26 - 25.01.2012 17:15:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Desperado  - TAB
şarkı boyunca Em(7.perde)ye basınız derken şarkı boyunca parmak ince mi telinin 7. perdesinde kalcak ve örneğin si telideki nota ile birlikte bascaz ve 2 teli çekcez demek filanmı bi açıklıyabilirmisiniz


GiTaR KralI - 25.01.2012 17:12:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Sonsuz Ol  ver 3 - AKOR
26 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde emre2 yazmıştı:
olmamış arkadaşım
sen kolay basılışına bakıodun heralde


shadycriminal - 25.01.2012 16:56:28

Sayfalar:  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [4032]  [ 4033 ]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040] 

Anket
pembe gitar soruyor:
Sizce Clariss Yeni Baslayan İcin Nasil Bi Marka ??








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.