Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [ 4032 ]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039] 
Demolar - fırat tanış - yani
eyvalalh :) gitarda yeni sayılırım 1 sene dolacak


danyal1453 - 26.01.2012 01:27:43

Anketler - Do mu Re mi Mi mi?
ne amaçla kullanacağına bağlı


fridayman - 26.01.2012 01:19:52

Demolar - fırat tanış - yani
Sesinin tonu güzel kardeş sadece gitarını geliştir.emeğine sağlık :)


1751 - 26.01.2012 01:06:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Adrian - Sen Benim  - TAB
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde esra-kapan yazmıştı:
kısamı ne ama güzel eline sağlık
parça süreklü böyle gidiyo yapılacak pek fazla bişey yok :) yalnız parça ilerledikçe araya bi enstrüman daha girmesi iyi olur yoksa bu tablar pek fazla önemi yok :)


danyal1453 - 26.01.2012 00:36:08

Demolar - Nev- Zor
başarılar güzel ses


Joa - 26.01.2012 00:26:54

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
Adamın dansı var sesi var daha ne istiyorsunuz ben onu anlamış değilim ?? Hep aynı şarkıcıları görmekten sıkılmadımı bizim insanlar. gençlere böyle görev verilmesi gerçekten iyiye işaret bence iyi bir yarışma olacak


Joa - 26.01.2012 00:21:12

Demolar - Yağmur Yüreklim, Onurrrr
sesine emeğine sağlık


emrektunca - 26.01.2012 00:18:28

Demolar - cam parçası
güzel olmuş emegine sağlık
başarılar dilerim...soner arıca tarzında olmuş


emrektunca - 26.01.2012 00:17:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Söyle  - TAB
Gayet iyi olmuş eline sağlık.
Süslemeler ekleyince daha hoş oluyor ama oda çalana kalsın :))


erayyynn - 26.01.2012 00:09:29

Demolar - Nev- Zor
sesin güzel başarılar


emrektunca - 25.01.2012 23:17:08

Demolar - Edip Akbayram-Hasretinle Yandi Gonlum
25 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde JeT0N yazmıştı:
ritim nedir ?
A YY A YY AA Y


emrektunca - 25.01.2012 23:15:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Gidiyorum  - AKOR
akorlar doğru eline sağlık ve şarkı mükemmel yaa solosuna bitiyorum


CanCeyhan07 - 25.01.2012 22:23:20

Sayfalar:  [4025]  [4026]  [4027]  [4028]  [4029]  [4030]  [4031]  [ 4032 ]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039] 

Anket
ali_gns soruyor:
Hangisi Daha İyi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.