Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [ 4039 ]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Styx - Boat on the river  ver 3 - AKOR
doğrusu budur. ha bi de bu şarkıyı paul dwyer dan dinleyin ben şarkıyı öle çıkarmıştım


fridayman - 24.01.2012 16:59:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Mamak Türküsü  - AKOR
bana tab versiyonunu yapar mısınız


ceyhan97 - 24.01.2012 16:59:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Şaşkın  - AKOR
17 Ocak 2012 Salı tarihinde glsm. yazmıştı:
ritmi ne peki :?
düz sadece üstten vuruyosrun ;)


bonitorock - 24.01.2012 16:45:20

Demolar - Güzelliğin on para etmez
Süper playstime ekledim 3 parçayı... devamını beklerim ahmet kaya sazaniye fincanın etrafi yeşil bunun gibi.. varsa abi istek almak istiyorum... :))


gtrstokan - 24.01.2012 16:20:01

Demolar - Gesi Bağları - Gitar Halit Aydın
süper.


Anl.Drsn - 24.01.2012 16:15:54

parca wma formatlı oldugundan acılmıyor arkadaslar indirerek dinleyeblrsnz


PinkCat - 24.01.2012 15:50:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Sen Ve Ben  - AKOR
Sevgili kardeşim.Ellerin dert görmesin.Eksiklik var mı yok mu bilemem ama bence mükemmel olmuş.Eline emeğine sağlık. :)


takvim27 - 24.01.2012 15:41:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Özarslan - Esti Seher Yeli  - AKOR
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde karakral yazmıştı:
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Sddk28 yazmıştı:
arpeji nedir acaba ?
p m i a i m
tessekürler


Sddk28 - 24.01.2012 15:24:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde melin hande yazmıştı:
A A A Y bu ritim dogrumu ?
yanlış ritim doğrusu A Y Y AY


bycece - 24.01.2012 15:16:43

Demolar - İßrahim-ALyazmaLım(Anonim)
24 Ocak 2012 Salı tarihinde makel yazmıştı:
Gitarda koma notası olmayan bir ezgiyei neden solo atılırkı
Koma notası?


quitar_ibrahim - 24.01.2012 15:05:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
17 Temmuz 2007 Salı tarihinde salih840 yazmıştı:
byler bnce akor yannış kendim çıkarmaya çalıştım ve bunu buldum:

Am Em Gm C bnce sıra bööle gidio bide bööel deneyin
yok sende ki biraz seslerde bozulmalar oluyo Am Em F daha iyi


bycece - 24.01.2012 14:18:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville  ver 2 - AKOR
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde khanuya yazmıştı:
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
şu 0h2 ler ne acaba ?
hammer on/pull off demek oluyor. tele boş vurduktan sonra 2. perdeye parmağını koyacaksın.
teşekkürler


GiTaR KralI - 24.01.2012 14:10:48

Sayfalar:  [4032]  [4033]  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [ 4039 ]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046] 

Anket
schweppes soruyor:
Black metal diyince aklınıza ne geliyor¿










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.