|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Styx - Boat on the river ver 3 - AKOR
doğrusu budur. ha bi de bu şarkıyı paul dwyer dan dinleyin ben şarkıyı öle çıkarmıştım
fridayman - 24.01.2012 16:59:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Mamak Türküsü - AKOR
bana tab versiyonunu yapar mısınız
ceyhan97 - 24.01.2012 16:59:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Şaşkın - AKOR
17 Ocak 2012 Salı tarihinde glsm. yazmıştı: ritmi ne peki :?
düz sadece üstten vuruyosrun ;)
bonitorock - 24.01.2012 16:45:20
|
Demolar - Güzelliğin on para etmez
Süper playstime ekledim 3 parçayı... devamını beklerim ahmet kaya sazaniye fincanın etrafi yeşil bunun gibi.. varsa abi istek almak istiyorum... :))
gtrstokan - 24.01.2012 16:20:01
|
Demolar - Gesi Bağları - Gitar Halit Aydın
süper.
Anl.Drsn - 24.01.2012 16:15:54
|
|
parca wma formatlı oldugundan acılmıyor arkadaslar indirerek dinleyeblrsnz
PinkCat - 24.01.2012 15:50:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - Sen Ve Ben - AKOR
Sevgili kardeşim.Ellerin dert görmesin.Eksiklik var mı yok mu bilemem ama bence mükemmel olmuş.Eline emeğine sağlık. :)
takvim27 - 24.01.2012 15:41:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Özarslan - Esti Seher Yeli - AKOR
23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde karakral yazmıştı:
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde Sddk28 yazmıştı: arpeji nedir acaba ? p m i a i m tessekürler
Sddk28 - 24.01.2012 15:24:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda - AKOR
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde melin hande yazmıştı: A A A Y bu ritim dogrumu ?
yanlış ritim doğrusu A Y Y AY
bycece - 24.01.2012 15:16:43
|
Demolar - İßrahim-ALyazmaLım(Anonim)
24 Ocak 2012 Salı tarihinde makel yazmıştı: Gitarda koma notası olmayan bir ezgiyei neden solo atılırkı Koma notası?
quitar_ibrahim - 24.01.2012 15:05:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda - AKOR
17 Temmuz 2007 Salı tarihinde salih840 yazmıştı: byler bnce akor yannış kendim çıkarmaya çalıştım ve bunu buldum:
Am Em Gm C bnce sıra bööle gidio bide bööel deneyin yok sende ki biraz seslerde bozulmalar oluyo Am Em F daha iyi
bycece - 24.01.2012 14:18:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville ver 2 - AKOR
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde khanuya yazmıştı:
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı: şu 0h2 ler ne acaba ?
hammer on/pull off demek oluyor. tele boş vurduktan sonra 2. perdeye parmağını koyacaksın. teşekkürler
GiTaR KralI - 24.01.2012 14:10:48
|
|
|