Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [ 4041 ]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048] 
girişte gitara 3lü ses verdin keske böyle devam etseydin


metal-ist - 24.01.2012 13:22:33

Bir Kere O Şarkı öyle çalınmaz şam dersi almadığında belli bence çalış ritmi öyle değil çok yavaş söylüyorsun


eegeeeee - 24.01.2012 13:22:15

çok amatör olmuş :( üzgünüm bana biraz kötü geldi


Mücahid E - 24.01.2012 13:21:21

Anketler - Türkiye'nin en güçlü kadın sesi kim?
funda arardan ıslak ıslak parcasını dinleyin sonra cevaplayın. tabi şebnem olmadıgı için funda diyorum


metal-ist - 24.01.2012 13:20:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Bir Teselli Ver  - TAB
eline sağlık güzel olmuş


myascnr - 24.01.2012 12:46:34

Demolar - Ayrılık Şarkısı- Kazım Koyuncu
kardes msn varmı görüşebilirmiyiz


JeT0N - 24.01.2012 12:45:57

bu arada bence sen kulak eğitimi alma böyle süper.


Li Paris Man - 24.01.2012 12:38:43

enteresan bi konuşma çok güzel cevap kulak eğitimi almamı tavsiye edersin (!) şarkını bir kez daha dinle ve bunu bana bi kez daha söyle lütfen.


Li Paris Man - 24.01.2012 12:38:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 6 - AKOR
ya akorların yanına kaç defa olacağını yazarmısınız mesela (Am// ) Bu demekki Am iki defa Yaparsanız sevinirim


hayaletkasaba - 24.01.2012 12:21:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Seni Tanımayan Yok Bu Şehirde  - AKOR
08 Temmuz 2010 Perşembe tarihinde the_mstf yazmıştı:
Bence Em ler Bm olsa daha bi güzel oluo sanki... ama buda iyi emeğene sağlık..
daha bi güzel oluyor değil , doğru oluyor :) arkadaşın emeğine sağlık.


chernobil_tgcn - 24.01.2012 12:06:11

Demolar - İßrahim-ALyazmaLım(Anonim)
Gitarda koma notası olmayan bir ezgiyei neden solo atılırkı


makel - 24.01.2012 12:05:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 2 - AKOR
ritmi nasıl?


LongBersu - 24.01.2012 11:35:27

Sayfalar:  [4034]  [4035]  [4036]  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [ 4041 ]  [4042]  [4043]  [4044]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048] 

Anket
elektrohastası soruyor:
pentagramı seviyor musunuz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.