|
|
24 Ocak 2012 Salı tarihinde Mücahid E yazmıştı: en üst 3 tele vurma yani kalın tellere çok vurma ses kaba gelir ayrıca olabildiğince fazla ritim öğren kaç yıldır çalıyosun?
1 sene falandır çalmaya çalışıyorum. Ritim konusunu kafadan atıyorum genelde ama kaçırıyorum bir yerde ritimi .s
hasanakcasu - 24.01.2012 14:08:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda - AKOR
10 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde melin hande yazmıştı: F yerine baska uyan akor varmi ?? yok kardeşim f ye alışmak zorundasın :) zamanla alışırsın :)
bycece - 24.01.2012 13:59:52
|
hee birde önce arpej sonra ritim yapılır daha hoş olur veya önce arpej sonra ritim en son arpej olur
Mücahid E - 24.01.2012 13:57:29
|
en üst 3 tele vurma yani kalın tellere çok vurma ses kaba gelir ayrıca olabildiğince fazla ritim öğren kaç yıldır çalıyosun?
Mücahid E - 24.01.2012 13:56:07
|
24 Ocak 2012 Salı tarihinde eegeeeee yazmıştı: Bak Bu güzel olmuş :D
Eyvallah kardeşim.
hasanakcasu - 24.01.2012 13:44:21
|
24 Ocak 2012 Salı tarihinde eegeeeee yazmıştı: Bir dakika şanı şam die yazmam bir şeyi değiştirmio ayrıca ben 13 yaşınadyım ayrıcada ben ege olarak hasan Akcasu dan özür diliyorum özürlük bir şey göremiyorum ben ;)
hasanakcasu - 24.01.2012 13:43:32
|
|
dinleyip yorumladığınız için teşekkür ederim. ritimde biraz kötüyüm farkındayım ritmi mi geliştirebilmem için neler önerebilirsiniz bana.
hasanakcasu - 24.01.2012 13:37:16
|
|
Bir dakika şanı şam die yazmam bir şeyi değiştirmio ayrıca ben 13 yaşınadyım ayrıcada ben ege olarak hasan Akcasu dan özür diliyorum
eegeeeee - 24.01.2012 13:36:58
|
Demolar - Careless Whisper
Ses patlamalarına az dikkat edilirse başarılı
makel - 24.01.2012 13:33:39
|
24 Ocak 2012 Salı tarihinde eegeeeee yazmıştı: Bir Kere O Şarkı öyle çalınmaz şam dersi almadığında belli bence çalış ritmi öyle değil çok yavaş söylüyorsun ilk önce yorumun için teşekkür ederim. evet şan dersi almadım sesimde de iddialı değilim kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum, gitarda da ritim konusunda pek iyi değilim biliyorum. ama kendimi geliştiriyorum gün gittikçe.
hasanakcasu - 24.01.2012 13:32:45
|
24 Ocak 2012 Salı tarihinde eegeeeee yazmıştı: Bir Kere O Şarkı öyle çalınmaz şam dersi almadığında belli bence çalış ritmi öyle değil çok yavaş söylüyorsun başarılı olmayabilir ama şarkı söylemek için o dersi almak şart mı? :) ve o şam değil şan :)
metal-ist - 24.01.2012 13:25:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Haketmedim Seni Orjinal - AKOR
bu şarkı bi kere berkerin değil SONER GERÇEKER in
burak5228 - 24.01.2012 13:24:32
|
|
|