Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [ 4044 ]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır  - AKOR
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Znx yazmıştı:
02 Aralık 2011 Cuma tarihinde buğra yiğit yazmıştı:
bok gibi dinlediğime pişmanım Znx nasıl beyeniyon bu şarkıyı
"Beyeniyon" değil 'Beğeniyosun' olacak. Zevkler renkler tartışılmaz derler bilmem duydun mu, şarkı güzel arakdaşta elinden gelenin en iyisini yapmış güzel birşey çıkmış ortaya.
"Beğeniyosun" değil de "Beğeniyorsun" olmasın o :D


qereksiz - 23.01.2012 22:07:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - AKOR
30 Aralık 2011 Cuma tarihinde chernobil_tgcn yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde GiTaR123. yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde harex yazmıştı:
elinize sağlık teşekkürler.
" deymesin elleri(GM) miz (Bb) buluşmasın bu göz (Dm) ler" daha iyi oluyor.
gm iyi iyi :)
Gm den Bb ve Dm tavsiye ediyorum hoş oluyor :)
Bb iyidir iyidir


RockOver - 23.01.2012 21:44:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Çelik - Hatırlasana Sevgilim  - AKOR
Çelik değil ''Grup +1''


seckin94 - 23.01.2012 21:43:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Aklım Karıştı  - AKOR
Berbat oluş bence ama olsun emeğine sağlık


evren17 - 23.01.2012 20:49:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Kerim Tekin - Karbeyazdır Ölüm  ver 4 - AKOR
nakaratta yani kar beyazdır ölüm diye girilen yerlerde her akordan sonra B'ye geçiş yapılıp tekrar A# veya D#m e dönülücek yani
A#-B-A# D#m-B-D#m
Karbeyazdır ölüm ellerinden gülüm
A#-B-A# D#m-B-D#m
Yine yoksun diye düşmanım her güne olmalı...


intRo@beKo - 23.01.2012 20:46:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
tebrikler arkadaşım üşenmeden hepsini alıntı yapmışsın :)


intRo@beKo - 23.01.2012 20:38:13

şarkıyı koymadan önce hiç dinledin mi ya da düşündün mü bunu yüklücem insanlar ıstırap çekcekler diye fotoların ayrı bir dünya türk olmaktan utandırıyonuz insanı valla ya elektro gitarla poz vermişsin götür beni diye malca bi gürültü çalıyosun kendiniz olun arkadaşım...


Li Paris Man - 23.01.2012 20:38:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nası Büyük Adam Olucam  ver 2 - AKOR
4/4 lük folk ritim biraz uymadı ya A sus Y Y sus Y daha iyi uydu :D


bycece - 23.01.2012 20:36:58

arpej yanlış çaldığın tınıyla ses tının farklı şarkıyı biraz daha dinlersen güzel bir şeyler çıkabilir ortaya ses rengi güzel iyi çalışmalar.


Li Paris Man - 23.01.2012 20:33:24

ilk defa bu kadar ağır bir yorum yapcam heralde 1. gitarın en üst e mi teli nin akoru ölmüş tüm akorlar bozuk 2. numaranı bile vermişin yuh diyorum resimler ayrı bir dünya zaten gitar çalmak değil bence amacın neyse tavsiyem gitarı bırak yapabildiğin başka bir şeylerle takıl kardeş iyi akşamlar.


Li Paris Man - 23.01.2012 20:31:07

sesine uygun calmalısın çok ince sesin var kalından çalıyorsun bence biraz kapo yaparak denemelisin :)


GitaristATE - 23.01.2012 19:55:31

23 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Frknimy yazmıştı:
La dan çalıyosun sanırım sesine uygun notalarla calmayı denemelsin iyi calısmalarr
teşekkurler yorumun ıcın calısıcam


H3qdshoT - 23.01.2012 19:41:28

Sayfalar:  [4037]  [4038]  [4039]  [4040]  [4041]  [4042]  [4043]  [ 4044 ]  [4045]  [4046]  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051] 

Anket
ozantube soruyor:
Müziği Nerelerde Dinlersiniz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.