Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa - AKOR
ben pek bi hata göremedim nakaratta eksikler war birazcık benim gördüğüm en belirgin eksik Fm Bbm Gidilen o yolda kaderi de yenmez mi ve Yalanı da olsa yazısını silmez mi kısmında silmez mi den sonra f# yerine Bbm olursa daha güzel oluo gibi geldi :)