Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [ 4054 ]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061] 
Anketler - En İyi Metallica Şarkısı
yılların klasiği sormanıza bile gerk yok bence nothing else matters :)


depRsF - 22.01.2012 10:56:21

Demolar - cam parçası
yorumlarınızı bekliyorum kendi yazdığım ilk şarkım:):)


berat vardarlı - 22.01.2012 01:46:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Sen Ağlama  ver 2 - AKOR
yanlış bencede çok farklı sesler çıkyor...


styleklasik - 22.01.2012 00:43:58

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde adakutay yazmıştı:
fevkalade güzel olmuş.. fevkalade...
Beğendiğin için çok teşekkür ederim. :D


mavvii - 22.01.2012 00:29:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Kırık Gitar - Gözlerime Cizdim Seni  ver 4 - AKOR
F yerine C deneyin..daha iyi olucak..


sstreet80y - 22.01.2012 00:09:55

Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
fevkalade güzel olmuş.. fevkalade...


adakutay - 22.01.2012 00:04:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Kim Dokunduysa Sana Ona Git  ver 3 - TAB
bu şarkı için bulduğum en iyi tab eyvalla :)


ercnbk - 21.01.2012 23:40:43

Demolar - Mavilim Mavişelim
teşekkürler...malesef bu tür ezgiler geçmişte kalıyor...paylasımlarımı dınlemenızı tavsıye ederım


makel - 21.01.2012 23:26:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 4 - TAB
Ya arkadaslar tab ların altına nerelerinde olduğunu da belirtebilirmsnz?


MonomanisT - 21.01.2012 23:21:09

Anketler - Sizce ilk gitar fiyat bakımından ne kadar olmalı?
16 Kasım 2010 Salı tarihinde solo-guitarist yazmıştı:
eğer gitarı bir heves alıp 3-5 gün sonra bırakmayacagını biliyorsa alacak kişi ve eğer biraz imkanı da var 500 lira ve üstü kesinlikle bi gitar almalı. 120-150 liraya alınan gitardan ne hayır gelecek. Bi kere adi gitar ve iyi gitar arasındaki soundu gitarı rahat kavramayı falan geçtim tel yükseklik farkı en önemlisi. Adam gitara yeni başlamış alıyo 100 liralık gitar 2 metre tel yüksekliği var 2-3 nota basıyo zaten parmakta kas yok hemen yoruluyor. Oysa sağlam gitarların sapları çok rahat olur parmagı eli acıtmaz yormaz. Ayrıca eğer zengin bir kişi değilse gitarı alacak olan ucuz gitarı alacak sonra 3 ay 5 ay 10 ay geçecek yeni gitar alamayacak çünkü bir tane zaten vardır. Bu yüzden 2. gitarı almak daha zordur . Fakat örneğin 2 ayda 100 lira biriktirebiliyosan 10 ay biriktir 500 liraya al orta derece bir gitar 2 sene 3 sene idare eder zaten. Yani özetle şunu diyebilirim ki aklınız varsa ucuz gitar almayın . Tabiki bir hevesti geçti gitti peh peh peh demeyecekseniz ...
arkadaşım illa adama kazık mı yedireceksin adam uygun fiyatlı ve güzel bir gitarda albilir misal ben ilk gitarımı 70 tl ye aldım ve de hala da kullanıyorum


ergncan - 21.01.2012 22:58:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere  ver 2 - AKOR
b7 ne alaka yahu :(


Desperado27 - 21.01.2012 22:42:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Zühtü  ver 2 - AKOR
süper olmuş arkadaşım eline sağlık


ergncan - 21.01.2012 22:18:44

Sayfalar:  [4047]  [4048]  [4049]  [4050]  [4051]  [4052]  [4053]  [ 4054 ]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061] 

Anket
SagopAŞKolo soruyor:
Sizce akormerkezi.com da akorları verilen şarkının yanında ritmi verilmelimi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.