Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [ 4060 ]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067] 
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
süper !!


Mrtnl - 21.01.2012 10:33:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Benim Gibi Olmayacak  - AKOR
Tebrikler.


ilkan61 - 21.01.2012 06:36:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Moody Blues - Nights İn White Satin  - AKOR
ay(telleri durdur)yay(telleri durdur) kendim çok acemiyken :D böyle olsun isterdim tam acemi isi değil Bb F akoru var sarkıda ama güzel bi şarkı çalınması gerek güzel olmus eline sağlık Bb yerine baska bişey olmalı


bide alın flüt kısmının bi parçası 2 dakikada bu kadar cıkardım gerisini bulamadım
-0-5-5-7-8-7-5-3---3-5-7-5-3-1 -----1-3-5-4-0-------5-5-7-8-10-8-7--------7-8-10-8-7-5-5-7-8-7

en ince telden bu yazdığım bence %100000 doğru


VendettaForV - 21.01.2012 01:39:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Yalnızlardanım  - AKOR
kulağına sağlık güzel olmuş:)


burakibanez - 21.01.2012 01:14:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak  ver 2 - AKOR
D5 C5 Bb5 hepsinin 5 li akoru alınıyor çoğu akor da yanlış . doğrusu yazmaya fırsat bulsam yacağım.


Git@rissT - 21.01.2012 00:58:26

Demolar - Teoman - Kıskançlık (Serdar Can)
gayet güzel olmuş. tebrikler. kaydı hangi programla yapıyosun?


freewarrior - 21.01.2012 00:54:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Bertuğ Cemil - Yağmur  - AKOR
ritim ne


etoiles - 21.01.2012 00:46:51

Demolar - Hayalet Sevgilim (Amatör)
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde AykutF yazmıştı:
Güzel olmuş..
Ama akorlara tam bas bi de ritim atarken sesin arkada kalmış.
Sesin süper.
teşekkür ederim. çok iyi çalamadıgımdan aklım akora alpeje gidiyor sesi unutuyorum. daha çok çalışmam gerekiyor sanırım.


bLuedncR - 21.01.2012 00:40:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - İnşallah  ver 3 - AKOR
ritmi ne arkadaşlar yardımcı olur musunuz ?


comollokko - 21.01.2012 00:38:34

Demolar - Barış Aslan-Mavi Duvar
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde bLuedncR yazmıştı:
çok sevdiğim bir şarkıdır. kendine göre yorumlamışsın hoş olmuş biraz detone olmuşsun yinede ağzına sağlık arkadaşım
güzel yorumun için teşekkürler


Bariiss34 - 21.01.2012 00:35:36

Demolar - Hayalet Sevgilim (Amatör)
Güzel olmuş..
Ama akorlara tam bas bi de ritim atarken sesin arkada kalmış.
Sesin süper.


AykutF - 21.01.2012 00:29:55

Demolar - DUYGULARIMA ESİR OLUYORUM SENİ GÖRÜNCE-BEN
akorlar yalnış.. arpejin çok kesik kesik.. şarkıyı çok az dinlediğini düşünüyorum.. ve çok detone olmuşsun.. çok çalışman gerek :)


iSTaNNBuLLu - 21.01.2012 00:26:26

Sayfalar:  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [ 4060 ]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067] 

Anket
masum gitarcı soruyor:
Kıraç sizce bir rockçı mıdır?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.