Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [ 4065 ]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072] 
Demolar - Sinan Binay & Murat Özdemir - Yağmur
arkadaşlar yorumlarınız benim için önemli ... Dinlediğiniz için teşekkürler ..


zinedine_sinan1 - 20.01.2012 14:57:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Duruyor Zaman  - AKOR
F'lerin hepsi Ç olacak. A'lar da P olursa iyi olur.


nikniknikerek - 20.01.2012 13:08:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  ver 2 - AKOR
Akorlar güzel teşekkürler :)


wolf-77 - 20.01.2012 12:48:14

Anketler - Türkiyenin En İyi Söz Yazarı?
Halil Sezai Paracıkoğlu


Electricist - 20.01.2012 12:43:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Furkan Kızılay - Aşksın Sen  ver 2 - AKOR
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde Electricist yazmıştı:
Arkadaşlar amatörüm ama bence ritim AAYxY X: KAPAT Arpej ise pimamiam
Arkadaşlar özür dilerim ritmi yanlış yazmışım AAYxYAY


Electricist - 20.01.2012 12:40:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Furkan Kızılay - Aşksın Sen  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar amatörüm ama bence ritim AAYxY X: KAPAT Arpej ise pimamiam


Electricist - 20.01.2012 12:39:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
ama dm ye hiç gerek yok yinede cok güzel


emreyim - 20.01.2012 12:32:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kurşun  - AKOR
akorlar doru olm bos konusmayn yanlıs dien çalmayı bilmiyodur ya da kulağı yoktur ..


emreyim - 20.01.2012 12:32:40

Demolar - Şimdi Hayat-Grup 84
16 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Gitar-Emrah yazmıştı:
çok iyi , başarılarının devamını dilerim
Çok teşekkür ederim! :-)


girl-gitarist - 20.01.2012 11:59:16

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  ver 2 - AKOR
A,Y,Y,A,Y bence


Alucard53 - 20.01.2012 11:37:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Gizli Özne - Özür Dilerim  ver 3 - AKOR
çok güzel olmuş teşekkür ederim :)


Alpix - 20.01.2012 11:33:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok  ver 2 - AKOR
Beyler onur koç şarkıya F#m ' le mi giriyor yoksa banamı öyle geldi bilmiyorum gerçek anlamda bilgisi olan varsa yazsın.


wolf-77 - 20.01.2012 11:31:50

Sayfalar:  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [ 4065 ]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072] 

Anket
gvnbs.ali soruyor:
Akustik Mi Klasik Mi







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.