zinedine_sinan1 - 20.01.2012 14:57:30
nikniknikerek - 20.01.2012 13:08:27
wolf-77 - 20.01.2012 12:48:14
Electricist - 20.01.2012 12:43:11
20 Ocak 2012 Cuma tarihinde Electricist yazmıştı:Arkadaşlar amatörüm ama bence ritim AAYxY X: KAPAT Arpej ise pimamiam
Electricist - 20.01.2012 12:40:34
Electricist - 20.01.2012 12:39:29
emreyim - 20.01.2012 12:32:58
emreyim - 20.01.2012 12:32:40
16 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Gitar-Emrah yazmıştı:çok iyi , başarılarının devamını dilerim
girl-gitarist - 20.01.2012 11:59:16
Alucard53 - 20.01.2012 11:37:20
Alpix - 20.01.2012 11:33:19
wolf-77 - 20.01.2012 11:31:50