|
|
|
daha öncede söylemiştim harika gökhan :))
secretangel<3 - 21.01.2012 16:19:59
|
Demolar - Mavilim Mavişelim
Küçükken babam bağlamayla bu türküyü çok söylerdi... şimdi dinleyince o günleri döndüm hoş olmuş sağol güzel bir demo...
gtrstokan - 21.01.2012 16:17:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 4 - TAB
gayet iyi eline sağlık :)
esra-kapan - 21.01.2012 16:16:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Benim Gibi Olmayacak - AKOR
teşekkürler...
raprap - 21.01.2012 15:53:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum - AKOR
hocam ellerine sağlık çok güzel biraz zor ama güzel
yabani3535 - 21.01.2012 15:45:50
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
iğrenç iğrenç iğrenç! Almanya büyük kozu , dünyaca ünlü metal grubu ''Rammstein''i , İngiltere 2011 yılında en çok albüm satmış yetenekli ''Adele''i , Fransa Zaz'ı , Fillandiya Children Of Bodoom'u yolarken biz tanınmamış Can Bonomoyla yarı finale bile kalamayız kimse kusura bakmasın!Bi kaç şarkısını dinlemiştim ve hiç beenmemiştim tesadüfe bak ki o çıktı eurovision'a.. Bence bunca dişli rakibe karşı Şebnem Ferah'ı yollamalıydık..
B.Gallagher - 21.01.2012 15:28:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar - AKOR
arpejle çalabiliriz --> p-i-m-a-p-i-m-a şeklinde olabilir
Alpix - 21.01.2012 15:20:31
|
|
bu ritmde biraz sıkıntım var bu konuda elimden geleni yapmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir
The0riq - 21.01.2012 15:18:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel - TAB
çok kötü başı filan bence
---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- --------6--6--6--6--8--8--8--8--6--6--6--6--8--8--8--8 --------4--4--4--4--6--6--6--6--4--4--4--4--6--6--6--6 gibi olmalıydı
Alpix - 21.01.2012 14:57:36
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
giriş muhteşem
D3n!zZ - 21.01.2012 14:43:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Falan Filan ver 2 - AKOR
kardeşim günlerdir uğraşıyorum ve sonunda intonun yanlış olduğuna inanmaya başladım.bi türlü gerçek tonu alamadım
burak0995 - 21.01.2012 14:42:28
|
Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
Girişi güzel olmuş
D3n!zZ - 21.01.2012 14:41:27
|
|
|