Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4051]  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [ 4058 ]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065] 
daha öncede söylemiştim harika gökhan :))


secretangel<3 - 21.01.2012 16:19:59

Demolar - Mavilim Mavişelim
Küçükken babam bağlamayla bu türküyü çok söylerdi... şimdi dinleyince o günleri döndüm hoş olmuş sağol güzel bir demo...


gtrstokan - 21.01.2012 16:17:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım  ver 4 - TAB
gayet iyi eline sağlık :)


esra-kapan - 21.01.2012 16:16:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Benim Gibi Olmayacak  - AKOR
teşekkürler...


raprap - 21.01.2012 15:53:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum  - AKOR
hocam ellerine sağlık çok güzel biraz zor ama güzel


yabani3535 - 21.01.2012 15:45:50

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
iğrenç iğrenç iğrenç! Almanya büyük kozu , dünyaca ünlü metal grubu ''Rammstein''i , İngiltere 2011 yılında en çok albüm satmış yetenekli ''Adele''i , Fransa Zaz'ı , Fillandiya Children Of Bodoom'u yolarken biz tanınmamış Can Bonomoyla yarı finale bile kalamayız kimse kusura bakmasın!Bi kaç şarkısını dinlemiştim ve hiç beenmemiştim tesadüfe bak ki o çıktı eurovision'a.. Bence bunca dişli rakibe karşı Şebnem Ferah'ı yollamalıydık..


B.Gallagher - 21.01.2012 15:28:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  - AKOR
arpejle çalabiliriz --> p-i-m-a-p-i-m-a şeklinde olabilir


Alpix - 21.01.2012 15:20:31

bu ritmde biraz sıkıntım var bu konuda elimden geleni yapmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir


The0riq - 21.01.2012 15:18:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
çok kötü başı filan bence

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
--------6--6--6--6--8--8--8--8--6--6--6--6--8--8--8--8
--------4--4--4--4--6--6--6--6--4--4--4--4--6--6--6--6
gibi olmalıydı


Alpix - 21.01.2012 14:57:36

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
giriş muhteşem


D3n!zZ - 21.01.2012 14:43:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Falan Filan  ver 2 - AKOR
kardeşim günlerdir uğraşıyorum ve sonunda intonun yanlış olduğuna inanmaya başladım.bi türlü gerçek tonu alamadım


burak0995 - 21.01.2012 14:42:28

Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
Girişi güzel olmuş


D3n!zZ - 21.01.2012 14:41:27

Sayfalar:  [4051]  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [ 4058 ]  [4059]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065] 

Anket
dj_tayfun soruyor:
Radyo SONSES Dinliyor Musunuz?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,19 saniye.