Prova ve Kayıt Stüdyoları - Kartal Ses Kayıt ve Prova Stüdyosu
ben de konservatuar isterim ama bu yıl mutlaka bi bölümü kazanmam şart daha sonraki yıllar için kesin isterim ama kimse yardımcı olmuyor ki .
Anketler - En çok kullanılmasından haz kapılacak gitar sizce nedir!?
Les Paul gibson olmasa, en çakma les paul olsa bile İbanezden daha çok haz verir bana :D Çakması bile ayrı bir şey abi.. Bir de Fender var ki orda... Olsun Gibson LP'yi değişmem yine de hiçbir şeye.. Ah olsaydı bi tane şimdi..