|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan - AKOR
31 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde guitarhero06 yazmıştı: İlk olarak bir ekleme: Derin sularda inici tanesi aramaya gibi kısımlarda Am-G-Em olacak G unutulmuş. 2 defa olan yani nakaratlara kadar olan kısımlarda arpej atıyoruz. Fakat bu şarkıda attığımız arpej diğerlerinden biraz farklı :) o yüzden dikkatli okuyun eğer dediğim gibi çalarsanız şarkı gerçekten kulağınıza güzel gelecektir. Arpej: Em ve B7 leri şöyle yapın: PİMAE ama biraz slow gidin şarkıyla uyumlu olur diğer kısımlarda ise PİMA yapın bunlar birazcık daha hızlı olsun. Nakaratlardaki akor ise: 4/4 lük ritim: AYYAY
şarkıyı birde böyle deneyin :) yaa arpejde PİMAE de E ne
GiTaR KralI - 21.01.2012 14:34:21
|
|
Geçişleri biraz hızlı yapmışsın :)
D3n!zZ - 21.01.2012 14:34:11
|
İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi bekliyorum :)
The0riq - 21.01.2012 13:45:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - F.D. - TAB
28 Ocak 2009 Çarşamba tarihinde Melik Can yazmıştı:
21 Mayıs 2008 Çarşamba tarihinde bolero yazmıştı: <blockquote width="80%" align="left" style="background-color: rgb(237, 237, 237);"> www.sanalhazinem.com<br/> <br/> <br/> Dünyanın en iyi forum sitesi.... peheheh birde dünyanınHahahaha :D :D
takvim27 - 21.01.2012 13:31:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat ver 2 - AKOR
iyi olmuş
Alucard53 - 21.01.2012 13:28:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
Ahmet Yılmaz bu işi biliyor.
Alucard53 - 21.01.2012 13:23:32
|
|
İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi bekliyorum :)
The0riq - 21.01.2012 13:22:04
|
Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: çok güzel olmuş,ses çok kaliteli geliyor.yalnız şarkıya kendi yorumunu katsan daha iyi olurdu diye düşünüyorum. bir de kaydı ne ile yaptın? iPhone ile video kaydıdır.
acoustic61 - 21.01.2012 13:07:02
|
Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
en iyi arkadaşım diyenler gerçek kardeş diyeceği adamları bulamamış demektir :)
GaZ! - 21.01.2012 12:43:24
|
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde 1025 yazmıştı: sesin müslüm gürses şarkılarına iyi gider hakikaten eyvallah ufaklik
bariscapt - 21.01.2012 12:27:35
|
Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
çok güzel olmuş,ses çok kaliteli geliyor.yalnız şarkıya kendi yorumunu katsan daha iyi olurdu diye düşünüyorum. bir de kaydı ne ile yaptın?
genghiskhan59 - 21.01.2012 11:50:47
|
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
sesin müslüm gürses şarkılarına iyi gider hakikaten
1025 - 21.01.2012 11:18:30
|
|
|