Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [ 4059 ]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan  - AKOR
31 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde guitarhero06 yazmıştı:
İlk olarak bir ekleme: Derin sularda inici tanesi aramaya gibi kısımlarda Am-G-Em olacak G unutulmuş.
2 defa olan yani nakaratlara kadar olan kısımlarda arpej atıyoruz. Fakat bu şarkıda attığımız arpej diğerlerinden biraz farklı :) o yüzden dikkatli okuyun eğer dediğim gibi çalarsanız şarkı gerçekten kulağınıza güzel gelecektir.
Arpej: Em ve B7 leri şöyle yapın: PİMAE ama biraz slow gidin şarkıyla uyumlu olur diğer kısımlarda ise PİMA yapın bunlar birazcık daha hızlı olsun.
Nakaratlardaki akor ise: 4/4 lük ritim: AYYAY

şarkıyı birde böyle deneyin :)
yaa arpejde PİMAE de E ne


GiTaR KralI - 21.01.2012 14:34:21

Geçişleri biraz hızlı yapmışsın :)


D3n!zZ - 21.01.2012 14:34:11

İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi bekliyorum :)


The0riq - 21.01.2012 13:45:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - F.D.  - TAB
28 Ocak 2009 Çarşamba tarihinde Melik Can yazmıştı:
21 Mayıs 2008 Çarşamba tarihinde bolero yazmıştı:
<blockquote width="80%" align="left" style="background-color: rgb(237, 237, 237);">
www.sanalhazinem.com<br/>
<br/>
<br/>
D&uuml;nyanın&nbsp; en iyi forum sitesi....
peheheh birde dünyanınHahahaha :D :D


takvim27 - 21.01.2012 13:31:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  ver 2 - AKOR
iyi olmuş


Alucard53 - 21.01.2012 13:28:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
Ahmet Yılmaz bu işi biliyor.


Alucard53 - 21.01.2012 13:23:32

İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi bekliyorum :)


The0riq - 21.01.2012 13:22:04

Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
çok güzel olmuş,ses çok kaliteli geliyor.yalnız şarkıya kendi yorumunu katsan daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
bir de kaydı ne ile yaptın?
iPhone ile video kaydıdır.


acoustic61 - 21.01.2012 13:07:02

Anketler - gitar için nelerden vazgeçersiniz????
en iyi arkadaşım diyenler gerçek kardeş diyeceği adamları bulamamış demektir :)


GaZ! - 21.01.2012 12:43:24

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
21 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde 1025 yazmıştı:
sesin müslüm gürses şarkılarına iyi gider hakikaten
eyvallah ufaklik


bariscapt - 21.01.2012 12:27:35

Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
çok güzel olmuş,ses çok kaliteli geliyor.yalnız şarkıya kendi yorumunu katsan daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
bir de kaydı ne ile yaptın?


genghiskhan59 - 21.01.2012 11:50:47

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
sesin müslüm gürses şarkılarına iyi gider hakikaten


1025 - 21.01.2012 11:18:30

Sayfalar:  [4052]  [4053]  [4054]  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [ 4059 ]  [4060]  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066] 

Anket
serocker soruyor:
Şebnem Ferah'ın En Sevdiğiniz Şarkısı?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,19 saniye.