Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [ 4062 ]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069] 
Demolar - Barış Aslan-Mavi Duvar
çok sevdiğim bir şarkıdır. kendine göre yorumlamışsın hoş olmuş biraz detone olmuşsun yinede ağzına sağlık arkadaşım


bLuedncR - 20.01.2012 21:02:23

müziğe ve müzik yapana her zaman saygımız sonsuz hoş arkadaşım kendini daha çok geliştirmen dileğiyle eline ağzına sağlık


bLuedncR - 20.01.2012 20:59:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Harun Kolçak - Yanımda Kal  - AKOR
Efes haklı

Dm
Yine Acılar
Em
Yİne Korkular
F
Yine Aşk biçiminde olacak gerisi doğru emeğine sağlık


qwer507 - 20.01.2012 20:49:15

ağzına sağlık abi, rica ederim :)


kxl9mm - 20.01.2012 20:37:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  - TAB
10h12 yerine (bide h yanlış hatırlamıosam yukarı itmeydi teli :D) 12-10/12-10-12 olsa daha hoş durur gibime geldi onun dışında çok hoş tebrikler :D


camper - 20.01.2012 20:13:55

Demolar - İßrahim-Sevemedim Kara GözLüm(Anonim)
14 Ocak 2011 Cuma tarihinde stnger yazmıştı:
fena olmamış fakat pena kullanmaman konusundaki görüşe katılıyorum bu ses net degil bildigin penanın sürtünürken çıkardığı ses klasik gitar pena ile çalınmaz arkadaşım buna karşıyım =) iyi çalışmalar dilerim
Pena olayını bıraktım müdür :)


quitar_ibrahim - 20.01.2012 20:00:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Tam Dört Yıl Olmuş Dün  - AKOR
giriş ritim: A-A-A-A-y-y-A-y-


ValenciaCg180 - 20.01.2012 19:54:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 2 - AKOR
arpej nedir?


ronaldogu - 20.01.2012 19:40:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum  - AKOR
Sevgili arkadaşlar,G# olmuş,Ab olmuş ne farkeder gibi bilinçsizce ısrarınızı sürdürmeyin,lütfen.Onun yerine doğruları belirli kaynak veya öğretmenlerden öğrenebilirsiniz.Aksi taktirde aşama kaydedemez,aynı tür şarkıların içinde dönersiniz.Müzik fakültesinde teori-armoni dersini devamlı 100 puan almış biri olarak benim tavsiyem budur.Selamlar.Tom


tomroads - 20.01.2012 19:27:19

İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi belirtiniz lütfen :)


The0riq - 20.01.2012 19:15:56

:)


by_suskun67 - 20.01.2012 19:01:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Şarbalkan - Aşk  - AKOR
Ben arpeji kafama göre atamıyorum. Nete onur koç aşk yazarsanız arpeji çıkarabilirsiniz.


orhan_mrnc - 20.01.2012 18:57:50

Sayfalar:  [4055]  [4056]  [4057]  [4058]  [4059]  [4060]  [4061]  [ 4062 ]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069] 

Anket
tomkuruz soruyor:
Bir Adaya Gitarınızla Düşseniz Hangi Parçanın Akorlarını Hafızanızda Bulmak İstersiniz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.