|
|
Demolar - Barış Aslan-Mavi Duvar
çok sevdiğim bir şarkıdır. kendine göre yorumlamışsın hoş olmuş biraz detone olmuşsun yinede ağzına sağlık arkadaşım
bLuedncR - 20.01.2012 21:02:23
|
|
müziğe ve müzik yapana her zaman saygımız sonsuz hoş arkadaşım kendini daha çok geliştirmen dileğiyle eline ağzına sağlık
bLuedncR - 20.01.2012 20:59:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Harun Kolçak - Yanımda Kal - AKOR
Efes haklı
Dm Yine Acılar Em Yİne Korkular F Yine Aşk biçiminde olacak gerisi doğru emeğine sağlık
qwer507 - 20.01.2012 20:49:15
|
|
ağzına sağlık abi, rica ederim :)
kxl9mm - 20.01.2012 20:37:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım - TAB
10h12 yerine (bide h yanlış hatırlamıosam yukarı itmeydi teli :D) 12-10/12-10-12 olsa daha hoş durur gibime geldi onun dışında çok hoş tebrikler :D
camper - 20.01.2012 20:13:55
|
Demolar - İßrahim-Sevemedim Kara GözLüm(Anonim)
14 Ocak 2011 Cuma tarihinde stnger yazmıştı: fena olmamış fakat pena kullanmaman konusundaki görüşe katılıyorum bu ses net degil bildigin penanın sürtünürken çıkardığı ses klasik gitar pena ile çalınmaz arkadaşım buna karşıyım =) iyi çalışmalar dilerim Pena olayını bıraktım müdür :)
quitar_ibrahim - 20.01.2012 20:00:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Tam Dört Yıl Olmuş Dün - AKOR
giriş ritim: A-A-A-A-y-y-A-y-
ValenciaCg180 - 20.01.2012 19:54:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin ver 2 - AKOR
arpej nedir?
ronaldogu - 20.01.2012 19:40:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum - AKOR
Sevgili arkadaşlar,G# olmuş,Ab olmuş ne farkeder gibi bilinçsizce ısrarınızı sürdürmeyin,lütfen.Onun yerine doğruları belirli kaynak veya öğretmenlerden öğrenebilirsiniz.Aksi taktirde aşama kaydedemez,aynı tür şarkıların içinde dönersiniz.Müzik fakültesinde teori-armoni dersini devamlı 100 puan almış biri olarak benim tavsiyem budur.Selamlar.Tom
tomroads - 20.01.2012 19:27:19
|
|
İyi ve kötü yönde eleştirilerinizi belirtiniz lütfen :)
The0riq - 20.01.2012 19:15:56
|
|
:)
by_suskun67 - 20.01.2012 19:01:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Şarbalkan - Aşk - AKOR
Ben arpeji kafama göre atamıyorum. Nete onur koç aşk yazarsanız arpeji çıkarabilirsiniz.
orhan_mrnc - 20.01.2012 18:57:50
|
|
|