Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [ 4069 ]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076] 
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
cok basarılı buldum,ama nerdeyse aynı zakkum gibi olmus sesin cok benzemiş kesinlikle kötü değil ama kendi yorumunla söylemelisin bence


bariscapt - 19.01.2012 20:10:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  - AKOR
eline sağlık güzel olmuş


taylan96 - 19.01.2012 19:53:32

abi sende ritim sorunu var ya şarkıyı tam dinlemeden koyuorsun yada ritmi bozdugunu anlamıyorsun bide daha sakin cal :)


fatihck123 - 19.01.2012 19:43:18

Demolar - bariscapt--Neredesin sen
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde slmgrl yazmıştı:
merhaba bu parçanın alt yapısını sayfanızda paylaşmadınız mı yoksa ben mi göremedim :) bu arada tüm çalışmalarınız çok başarılı tebrikler
selamlar farkinda degilim ilgilenyorsaniz paylasirim.tesekkurler begendiginiz icin
rica ederim alt yapılarınızı çok beğendim takip etmeye devam ediyorum .umarım yeni alt yapılarda paylaşırsınız :)


slmgrl - 19.01.2012 19:25:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Yalgızam  - AKOR
ben bu parça için başka akorları tercih ediyorum..
ek bilgi olarak; söz : Resul Rıza - Müzik: Tofig Guliyev


loool - 19.01.2012 18:15:33

Demolar - İßrahim-Ninni(Toygar Işıklı)>>ßarış Abi Alt Yapı<<
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı:
:) cok güzel ,sesin cok yakışmış ibrahim,tesekkur ederım
ben teşekkür ederim abi beğenmene sevindim.


quitar_ibrahim - 19.01.2012 18:10:48

Demolar - İßrahim-Ninni(Toygar Işıklı)>>ßarış Abi Alt Yapı<<
:) cok güzel ,sesin cok yakışmış ibrahim,tesekkur ederım


bariscapt - 19.01.2012 18:09:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum  - AKOR
orjinalini söyleyim bu değil tabi orjinali...

Am akorunun ilk basış şekli varya. onu 6 perdede basın yani

E 0
B 6
G 7
D 7
A 0
E

BUNU ARPEJ YAPIYORUZ. A DAN BAŞALAYIN İKİ KERE AŞAĞI YUKARI YAYAPIN. 3. TURDA İSE "B" DEKİ 6 YI KALDIRIN 0 YAPIN ONUDA İKİ KERE GİDİN GELİN.. ŞARKI BOYUNCA BUNU TEKRARLAYIN ;)


bonitorock - 19.01.2012 18:01:41

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
Muhteşem!


M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:50:28

Demolar - Elektro Gitar Solo
Hoş... :)


M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:45:40

Demolar - Emre Aydın - Kimse Olmadı Senin Gibi
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde furkanakgun yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Gitara Biraz daha kibar davran..abanmak hoş ton vermiyo.
Saol bu Görüşünü dikkate alırım :)
Arkadaşa katılıyorum. Bir de sesini eğitirsen daha güzel olacaktır.


M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:43:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur  ver 2 - AKOR
Kötü diyemem :) Emeğine sağlık.


вỵ Gтaяiѕт - 19.01.2012 17:06:30

Sayfalar:  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [ 4069 ]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076] 

Anket
çatLak_gitarist soruyor:
En İyi Gitar Markası













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.