|
|
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
cok basarılı buldum,ama nerdeyse aynı zakkum gibi olmus sesin cok benzemiş kesinlikle kötü değil ama kendi yorumunla söylemelisin bence
bariscapt - 19.01.2012 20:10:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular - AKOR
eline sağlık güzel olmuş
taylan96 - 19.01.2012 19:53:32
|
|
abi sende ritim sorunu var ya şarkıyı tam dinlemeden koyuorsun yada ritmi bozdugunu anlamıyorsun bide daha sakin cal :)
fatihck123 - 19.01.2012 19:43:18
|
Demolar - bariscapt--Neredesin sen
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde slmgrl yazmıştı: merhaba bu parçanın alt yapısını sayfanızda paylaşmadınız mı yoksa ben mi göremedim :) bu arada tüm çalışmalarınız çok başarılı tebrikler selamlar farkinda degilim ilgilenyorsaniz paylasirim.tesekkurler begendiginiz icin rica ederim alt yapılarınızı çok beğendim takip etmeye devam ediyorum .umarım yeni alt yapılarda paylaşırsınız :)
slmgrl - 19.01.2012 19:25:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ezginin Günlüğü - Yalgızam - AKOR
ben bu parça için başka akorları tercih ediyorum.. ek bilgi olarak; söz : Resul Rıza - Müzik: Tofig Guliyev
loool - 19.01.2012 18:15:33
|
Demolar - İßrahim-Ninni(Toygar Işıklı)>>ßarış Abi Alt Yapı<<
19 Ocak 2012 Perşembe tarihinde bariscapt yazmıştı: :) cok güzel ,sesin cok yakışmış ibrahim,tesekkur ederım ben teşekkür ederim abi beğenmene sevindim.
quitar_ibrahim - 19.01.2012 18:10:48
|
Demolar - İßrahim-Ninni(Toygar Işıklı)>>ßarış Abi Alt Yapı<<
:) cok güzel ,sesin cok yakışmış ibrahim,tesekkur ederım
bariscapt - 19.01.2012 18:09:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Artık Kısa Cümleler Kuruyorum - AKOR
orjinalini söyleyim bu değil tabi orjinali...
Am akorunun ilk basış şekli varya. onu 6 perdede basın yani
E 0 B 6 G 7 D 7 A 0 E
BUNU ARPEJ YAPIYORUZ. A DAN BAŞALAYIN İKİ KERE AŞAĞI YUKARI YAYAPIN. 3. TURDA İSE "B" DEKİ 6 YI KALDIRIN 0 YAPIN ONUDA İKİ KERE GİDİN GELİN.. ŞARKI BOYUNCA BUNU TEKRARLAYIN ;)
bonitorock - 19.01.2012 18:01:41
|
Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
Muhteşem!
M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:50:28
|
Demolar - Elektro Gitar Solo
Hoş... :)
M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:45:40
|
Demolar - Emre Aydın - Kimse Olmadı Senin Gibi
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde furkanakgun yazmıştı:
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Gitara Biraz daha kibar davran..abanmak hoş ton vermiyo. Saol bu Görüşünü dikkate alırım :) Arkadaşa katılıyorum. Bir de sesini eğitirsen daha güzel olacaktır.
M.NiGhtMaREs - 19.01.2012 17:43:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Dert Olur ver 2 - AKOR
Kötü diyemem :) Emeğine sağlık.
вỵ Gтaяiѕт - 19.01.2012 17:06:30
|
|
|