Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [ 4076 ]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Hüseyin Turan - Söyleyemedim  ver 3 - TAB
Güzel olmuş tebrikler


Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:48:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Hüseyin Turan - Söyleyemedim  ver 3 - TAB
12 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde chessmaster00 yazmıştı:
sensiz öptüm nefesini de 7 5 7 5 3 şeklnde olması gerek gibi
hayır burdaki daha iyi


Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:48:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Hüseyin Turan - Söyleyemedim  ver 6 - AKOR
Güzel olmuş tebrikler


Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:39:17

Demolar - Si41-Bekle Beni Sevgilim
İçten söylüyosun.
Güzel..


storry - 18.01.2012 11:08:30

Demolar - ayrılık
keşke sesi biraz arttır saydınız gayet güzel olmuş...


duman_anıl - 18.01.2012 09:57:35

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
hoparlö kapalıydı çalmış durmuş iyidir iyidir :P
:)


bariscapt - 18.01.2012 09:46:55

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
barış abi yine çok güzel.....emegine sağlık.............
çok begendim demiş miydim :)
saolasın emrecim begenmene sevindim


bariscapt - 18.01.2012 09:46:37

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
valla cok begendim ,ozellikle nakarat kısmı cok guzel olmus tebrikler dostum.


bariscapt - 18.01.2012 09:44:26

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
17 Ocak 2012 Salı tarihinde selennur yazmıştı:
girişi de arpej olaymış iyiymiş ammaa.... çok hızlı dostum...
Allah kahretmesin hızlıyım :)


by_CEA - 18.01.2012 09:32:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Ne Yerdeyim Ne Gökte (intro+solo)  - TAB
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde wickwoody yazmıştı:
Natural harmonic scream değildir, artifical harmonic screamdır.
Her neyse işte, guitarpro'da kolayıma geldi natural koymuştum açıklamasını düzeltmeyi unutmuşum. Ama düzelttiğin teşekkürler.


Pervert71 - 18.01.2012 09:15:40

Dostum.
KAPO-2-
Arpej P-İ-M-A-M-İ-M-A


gtrstokan - 18.01.2012 03:10:11

Demolar - Manga Cevapsız Sorular - Gitar Halit Aydın
Tebrikler çok güzel olmuş.. Ağzına sağlık..


mavez17 - 18.01.2012 02:26:50

Sayfalar:  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [ 4076 ]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083] 

Anket
Happymurat soruyor:
Hangisi????







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.