Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:48:50
12 Mayıs 2011 Perşembe tarihinde chessmaster00 yazmıştı:sensiz öptüm nefesini de 7 5 7 5 3 şeklnde olması gerek gibi
Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:48:36
Beşiktaşlı. - 18.01.2012 12:39:17
storry - 18.01.2012 11:08:30
duman_anıl - 18.01.2012 09:57:35
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:hoparlö kapalıydı çalmış durmuş iyidir iyidir :P
bariscapt - 18.01.2012 09:46:55
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:barış abi yine çok güzel.....emegine sağlık.............çok begendim demiş miydim :)
bariscapt - 18.01.2012 09:46:37
bariscapt - 18.01.2012 09:44:26
17 Ocak 2012 Salı tarihinde selennur yazmıştı:girişi de arpej olaymış iyiymiş ammaa.... çok hızlı dostum...
by_CEA - 18.01.2012 09:32:07
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde wickwoody yazmıştı:Natural harmonic scream değildir, artifical harmonic screamdır.
Pervert71 - 18.01.2012 09:15:40
gtrstokan - 18.01.2012 03:10:11
mavez17 - 18.01.2012 02:26:50