|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
p-i-m-a-m-i-a-m nakaratta da A YYA YYAAY yapıyorum gayet iyi bence
ahmetserhat - 18.01.2012 19:07:37
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
hasretinle yandı gönlüm hangi ritimle çalıyosun abicim ?
JeT0N - 18.01.2012 19:01:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Onuncu Yıl Marşı - TAB
yaa sizde müzik ruhu yok adam emek etmiş yazmış dediğine bak
gitaristrh - 18.01.2012 18:38:54
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı: YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:( her zaman iyiler çıkmasada olur yeni seslere de ihtiyaç var hep çk ünlü olacak diye bi şart yok .d
gitaristrh - 18.01.2012 18:32:07
|
17 Ocak 2012 Salı tarihinde DMT yazmıştı: Ben buna yorum yapmamis olamam :) tebrikler yine super olmus agzina saglik ;) :))) çok teşekkürler demet ellerin dert görmesin ;)
eraytalay - 18.01.2012 18:29:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle - AKOR
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde noti yazmıştı: olmamış cm x2 kere bbm x2 g#m x2 nakarat ritmi doğrusunu yakında paylaşıcam ama benzemiş emek sonuçta robot ritmi ne yaaa nerenizden uyduruyorsunuz bunları 20 yıldır elektro gitar çalarım böyle birşey duymadım şaçma şeyler yazmayın
to_to - 18.01.2012 17:38:24
|
Demolar - Gripin Beş - Gitar Halit Aydın
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde selennur yazmıştı: mükemmel olmuşş akorlarını bi paylaşır mısnn Youtube'da bu başlıkla aratırsan görüntülü videosu var. Akorlarını kağıda dökmedim.
acoustic61 - 18.01.2012 17:20:00
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Teşekkrler dinleyen herkese.. (:
Si41 - 18.01.2012 17:10:03
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
çok güzel ya tebrik ederim :)
Dlrashn - 18.01.2012 17:08:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başından - AKOR
c#m yerine Bm daha uyuyor.
kinetochore - 18.01.2012 17:08:28
|
Demolar - hakan tunçbilek-susma
Farklı yorumlanmış ama güzel olmuş bi çalışma.. :) Ses rengini beğendim..
Si41 - 18.01.2012 16:53:34
|
Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Prettyİrem yazmıştı: Bence başarılı :) cok tesekkur ederım ama kendım kayıt yaptıgım halde pek begenmedım. bı arkadasım arpejle gırmemı onerdı bırde onla denemek lazım =)
kilic - 18.01.2012 16:51:55
|
|
|