Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [ 4074 ]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
p-i-m-a-m-i-a-m
nakaratta da A YYA YYAAY yapıyorum gayet iyi bence


ahmetserhat - 18.01.2012 19:07:37

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
hasretinle yandı gönlüm hangi ritimle çalıyosun abicim ?


JeT0N - 18.01.2012 19:01:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Onuncu Yıl Marşı  - TAB
yaa sizde müzik ruhu yok adam emek etmiş yazmış dediğine bak


gitaristrh - 18.01.2012 18:38:54

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
10 Ocak 2012 Salı tarihinde gtrstokan yazmıştı:
YAAA Tarkan varken şu çıkana bak:(
her zaman iyiler çıkmasada olur yeni seslere de ihtiyaç var hep çk ünlü olacak diye bi şart yok .d


gitaristrh - 18.01.2012 18:32:07

17 Ocak 2012 Salı tarihinde DMT yazmıştı:
Ben buna yorum yapmamis olamam :) tebrikler yine super olmus agzina saglik ;)
:))) çok teşekkürler demet ellerin dert görmesin ;)


eraytalay - 18.01.2012 18:29:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle  - AKOR
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde noti yazmıştı:
olmamış cm x2 kere bbm x2 g#m x2 nakarat ritmi doğrusunu yakında paylaşıcam ama benzemiş emek sonuçta
robot ritmi ne yaaa nerenizden uyduruyorsunuz bunları 20 yıldır elektro gitar çalarım böyle birşey duymadım şaçma şeyler yazmayın


to_to - 18.01.2012 17:38:24

Demolar - Gripin Beş - Gitar Halit Aydın
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde selennur yazmıştı:
mükemmel olmuşş akorlarını bi paylaşır mısnn
Youtube'da bu başlıkla aratırsan görüntülü videosu var. Akorlarını kağıda dökmedim.


acoustic61 - 18.01.2012 17:20:00

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Teşekkrler dinleyen herkese.. (:


Si41 - 18.01.2012 17:10:03

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
çok güzel ya tebrik ederim :)


Dlrashn - 18.01.2012 17:08:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başından  - AKOR
c#m yerine Bm daha uyuyor.


kinetochore - 18.01.2012 17:08:28

Demolar - hakan tunçbilek-susma
Farklı yorumlanmış ama güzel olmuş bi çalışma.. :) Ses rengini beğendim..


Si41 - 18.01.2012 16:53:34

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Prettyİrem yazmıştı:
Bence başarılı :)
cok tesekkur ederım ama kendım kayıt yaptıgım halde pek begenmedım. bı arkadasım arpejle gırmemı onerdı bırde onla denemek lazım =)


kilic - 18.01.2012 16:51:55

Sayfalar:  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [ 4074 ]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081] 

Anket
Rononni soruyor:
Sizce hangi şarkıyla gitara başlanmalı?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.