|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ağlaya Ağlaya - AKOR
beyler ritim ne ?
bokeyko - 19.01.2012 16:09:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe - TAB
20 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde berkil yazmıştı:
05 Temmuz 2010 Pazartesi tarihinde Ayse Sewm yazmıştı: beyler şöyle deneyin bass E yi gevşeterek D yapın sonra
---2----9-7-9---3/2-0-2----7-5-7---3/2-0-2----5-4-5---3/2-0-2-
qerCekTen böyLe oLuyor ... ayrıca üstteki de qayet qüzel sizDe müzik kuLaqı yokk :S Arkadaşım inanılmaz olmuş böyle, intro bölmü. Gerçeğiyle karşılarştırıyorum, hiçbir fark yok. Arkadasim dedigin dogru ama birazi inanilmaz degil bikere o kesinde.Evet hiçbir fark yok ama tab fiyasko. Diger sitelerdede boyle ancak bir kes versiyon 3 ve versiyon 4'ü deneseniz tam olucak bu yüzden bir bak.Tab çok dogru degil ama sarkinin ritmine uydurunca oldugunu goreceksiniz...
Kingofkings - 19.01.2012 16:02:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde 58Haykolik yazmıştı: Arkadaşlar Lütfen Birisi Yardımcı Olabilirmi Daha Yeni Elektro gitar Aldım Tab Okumayı Biliyorum Ancak Bu Akorlardan Birşey Anlamadım Yardımcı olabilecek Bir Arkadaş Varmı ? Şimdiden Teşekkürler. arkadaşım akorlardan anlamadım derken tam ne kasdettiğini anlayamadım yani biliyosunda çalmayımı beceremedin yoksa akor nedir A B C harfleri neyi ifade eder onlarımı bilmiyosun . söylersen belki yardımcı olabiliriz
Bitter-Sweet - 19.01.2012 15:02:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Karahisar Kalesi ver 3 - AKOR
15 Mayıs 2009 Cuma tarihinde ozn yazmıştı: çok güzel...:) aynen akılıcığı bozuyor.çok iyi degil
junana - 19.01.2012 14:58:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Özledim - TAB
gayet iyi :))
esra-kapan - 19.01.2012 14:49:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Umudum Var ver 2 - AKOR
<span style="font-weight: bold;">A<br/> </span>Aklıma bir soru takıldı hala<br/> <span style="font-weight: bold;">E</span><br/> Sen bi yanda ben bi yanda<br/> <span style="font-weight: bold;">D</span> <span style="font-weight: bold;">E</span> <span style="font-weight: bold;">Fm</span><br/> Kaldık geri dön istersen BöLe oLması gerekir!!! ;)<br/>
MamiSanLısoy - 19.01.2012 14:20:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Hersey Sensin - AKOR
aslında Bm doğru ama ''bu işte hepsi sensiz'' derken G olmuyo çirkin bi ses oluyo yinede güzel olmus
emreyim - 19.01.2012 13:50:27
|
Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
süpersin kardeşim...
gitarist_adam - 19.01.2012 13:46:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Gamsız - TAB
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde lordbaba yazmıştı: / işareti kaydırma mıydı??
evet kardesim kaydırma isareti
kankacix15 - 19.01.2012 13:45:38
|
Demolar - Yağmur Cem Adrian
cem adrianı sevmiyorum ama sesini beğendimm...
gitarist_adam - 19.01.2012 13:44:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Hasretler Ayrılıkla Başlar - AKOR
Am E Am Yanar yürek sessizce aglar
E Am-A Bir garip olursun bunun ardindan
böyle dahi iyi oluyor gibi
!genç gitarist - 19.01.2012 13:40:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar ver 2 - AKOR
tmam süper ;)
MamiSanLısoy - 19.01.2012 13:28:20
|
|
|