Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [ 4070 ]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ağlaya Ağlaya  - AKOR
beyler ritim ne ?


bokeyko - 19.01.2012 16:09:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gülpembe  - TAB
20 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde berkil yazmıştı:
05 Temmuz 2010 Pazartesi tarihinde Ayse Sewm yazmıştı:
beyler şöyle deneyin bass E yi gevşeterek D yapın sonra


---2----9-7-9---3/2-0-2----7-5-7---3/2-0-2----5-4-5---3/2-0-2-


qerCekTen böyLe oLuyor ... ayrıca üstteki de qayet qüzel sizDe müzik kuLaqı yokk :S
Arkadaşım inanılmaz olmuş böyle, intro bölmü.
Gerçeğiyle karşılarştırıyorum, hiçbir fark yok.
Arkadasim dedigin dogru ama birazi inanilmaz degil bikere o kesinde.Evet hiçbir fark yok ama tab fiyasko. Diger sitelerdede boyle ancak bir kes versiyon 3 ve versiyon 4'ü deneseniz tam olucak bu yüzden bir bak.Tab çok dogru degil ama sarkinin ritmine uydurunca oldugunu goreceksiniz...


Kingofkings - 19.01.2012 16:02:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde 58Haykolik yazmıştı:
Arkadaşlar Lütfen Birisi Yardımcı Olabilirmi Daha Yeni Elektro gitar Aldım Tab Okumayı Biliyorum Ancak Bu Akorlardan Birşey Anlamadım Yardımcı olabilecek Bir Arkadaş Varmı ? Şimdiden Teşekkürler.
arkadaşım akorlardan anlamadım derken tam ne kasdettiğini anlayamadım yani biliyosunda çalmayımı beceremedin yoksa akor nedir A B C harfleri neyi ifade eder onlarımı bilmiyosun . söylersen belki yardımcı olabiliriz


Bitter-Sweet - 19.01.2012 15:02:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Karahisar Kalesi  ver 3 - AKOR
15 Mayıs 2009 Cuma tarihinde ozn yazmıştı:
çok güzel...:)
aynen akılıcığı bozuyor.çok iyi degil


junana - 19.01.2012 14:58:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Özledim  - TAB
gayet iyi :))


esra-kapan - 19.01.2012 14:49:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Umudum Var  ver 2 - AKOR
<span style="font-weight: bold;">A<br/>
</span>Aklıma bir soru takıldı hala<br/>
<span style="font-weight: bold;">E</span><br/>
Sen bi yanda ben bi yanda<br/>
<span style="font-weight: bold;">D</span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <span style="font-weight: bold;">E</span>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <span style="font-weight: bold;">Fm</span><br/>
Kaldık&nbsp; geri d&ouml;n istersen&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; B&ouml;Le oLması gerekir!!! ;)<br/>


MamiSanLısoy - 19.01.2012 14:20:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Hersey Sensin  - AKOR
aslında Bm doğru ama ''bu işte hepsi sensiz'' derken G olmuyo çirkin bi ses oluyo yinede güzel olmus


emreyim - 19.01.2012 13:50:27

Demolar - emre altuğ - gidecek yerim mi var
süpersin kardeşim...


gitarist_adam - 19.01.2012 13:46:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Gamsız  - TAB
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde lordbaba yazmıştı:
/ işareti kaydırma mıydı??
evet kardesim kaydırma isareti


kankacix15 - 19.01.2012 13:45:38

Demolar - Yağmur Cem Adrian
cem adrianı sevmiyorum ama sesini beğendimm...


gitarist_adam - 19.01.2012 13:44:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Hasretler Ayrılıkla Başlar  - AKOR
Am E Am
Yanar yürek sessizce aglar

E Am-A
Bir garip olursun bunun ardindan

böyle dahi iyi oluyor gibi


!genç gitarist - 19.01.2012 13:40:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar  ver 2 - AKOR
tmam süper ;)


MamiSanLısoy - 19.01.2012 13:28:20

Sayfalar:  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [ 4070 ]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077] 

Anket
gitarist_259 soruyor:
Elektro gitar almayı düşünüyorum sizce en iyi gitar hangisi ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.