Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [ 4068 ]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075] 
Demolar - bana bir masal anlat baba
Olmamış. Neredeyse tüm şarkı detone gitmişsin :(


hemre349 - 19.01.2012 21:45:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - İstanbul Üstüme Gelse  - AKOR
Ritim falanda yazsanız daha güzel olur..


kartal076 - 19.01.2012 21:43:54

Anketler - ilk alıncak gitarın fıyatı ne kadar olmalı?
70-80 tl lik bi gitar yeterlidir öğrenim aşaması için saten ilerde o gitar sana az gelecek ve daha iyisini isticeksin..Elimde Laguna CG20 var. 80 tl lik bi gitar öğrenme aşaması için çok başarılı bana göre.


quitar_ibrahim - 19.01.2012 21:35:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Sitemkâr  - AKOR
22 Nisan 2011 Cuma tarihinde aydaki_iz yazmıştı:
Hatta A yerine C bile basılır :D ayrıca gitarı ögreteceksen bu sen degilsin emin ol :D
Estağfırullah öyle bir niyetim yok.


Ceymuzu - 19.01.2012 21:18:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Samanyolu  - TAB
biraz oluyo ama kalin olmasi gerek


Kingofkings - 19.01.2012 21:17:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkant - Samanyolu  - TAB
saol aynmen oluyo


Kingofkings - 19.01.2012 21:12:22

Demolar - Sezen Aksu - Unuttun mu Beni - Ara Solo (Akustik)
Bu şarkı tam olarak çalınmayıda hakediyor bence sizin parmaklarınızdan...


lonely_quitar - 19.01.2012 21:11:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener  - AKOR
olmamış


ArasUğur - 19.01.2012 21:02:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum  - AKOR
24 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde tomroads yazmıştı:
Do minör bir parçada Ab akoru yerine asla G# yazılamaz.Çünkü Do minör tonda(akoru=Cm),üç bemol bulunmaktadrı:sib,mib,lab.Yukarda Rafet'in parçasında Fm'den sonra G yerine Ab yazılmalıdır.G# sesi aynı sese denk düşmesine rağmen Ab yazılır.Buraya akor yollayan arkadaşlar,bu basit bilgileri bilelim.Bana danışmak isteyenler www.bigriver1010@hotmail.com e-posta adresimden bana ulaşabilirler.saygılar.Tomroads.
Sitedeki çoğu akor gibi bu da anarmoniktir. Ne yazık ki çoğu akor sitelerindeki akorlarda bu şekilde veriliyor. Açıkçası ben de armoniye pek dikkat etmiyorum nedicede aynı ses sadece yazılışı farkları var.


Ceymuzu - 19.01.2012 21:00:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Caddelerde Rüzgar  ver 5 - TAB
mükemmel emeğine sağlık


castiel40 - 19.01.2012 20:45:25

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
kafana göremi :) gitar marka ne hocam?


JeT0N - 19.01.2012 20:32:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Süper Baba  - TAB
e-0 3 2 3 2 2 2 2 2 3 5 3 2 3 0 0 2 3 2 0 3
b-
g-
d-
a-
e-


gitar_oquzhan - 19.01.2012 20:11:36

Sayfalar:  [4061]  [4062]  [4063]  [4064]  [4065]  [4066]  [4067]  [ 4068 ]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [4075] 

Anket
swp soruyor:
Sizce Farklı Tarzları Karşılaştırıp Beğenmediğiniz Tarzları Hunharca Katletmek Doğrumudur?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.