Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [ 4072 ]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079] 
Demolar - Gül Ki Sevgilim
cok güzel olmus :) tebrik ederim güzel söylemişsiniz.....


bariscapt - 19.01.2012 00:10:05

Demolar - İste o kadın . ainaler
yüreğine sağlık abicim


bariscapt - 19.01.2012 00:07:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde RivaLL yazmıştı:
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde freezeup42 yazmıştı:
evt hangi ritimde çalacaz ben tutturamadım :D
vala ben karadüzen çalıyorum arkadaşlar ritim nasıl yazılır onu bile bilmiyorum yani kusura bakmayın :)
AYXYAY ritmi yakışıyo şarkıya.


frkcvk - 18.01.2012 23:38:39

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde JeT0N yazmıştı:
hasretinle yandı gönlüm hangi ritimle çalıyosun abicim ?
asagı yukarı felan dıye kastediosan ben onlardan pek anlamıyorum .kulagıma gore rıtm atıyorum ben =) bunuda sana nasıl acıklayabılırım bılmıyorm


kilic - 18.01.2012 23:35:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti  - AKOR
GM pek olmamış gibi diğerlerinde sıkıntı yok ama


oziriv - 18.01.2012 23:34:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Sirr yazmıştı:
Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz?
Evet çalabilirsin. AYXYAY daha iyi olur.


frkcvk - 18.01.2012 23:33:26

Anketler - En Anlamlı Şarkıları Hangisi Yapıyor
Kazım Koyunncu ve Vega..<3


_vettelist_ - 18.01.2012 23:24:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Dön  - AKOR
cidden çok güzel..


oziriv - 18.01.2012 23:18:44

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde ainaler yazmıştı:
Defalarca dinledim. mükemmel bir yorumla ortaya çıkan bu güzel çalışma... için seni içten kutlarım Barış..
teşekkür ederim abicim,defalarca dinletebildiysem ne mutlu bana....


bariscapt - 18.01.2012 23:12:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Fırtına  - AKOR
orjinal gibi çok güzel dostum :) ritm kesik olacak tabi :)


oziriv - 18.01.2012 22:57:24

Demolar - Emre Aydın - Kimse Olmadı Senin Gibi
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Gitara Biraz daha kibar davran..abanmak hoş ton vermiyo.
Saol bu Görüşünü dikkate alırım :)


furkanakgun - 18.01.2012 21:51:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
AA - YAY
evet bencede arada çok garip ritiler lanse edenler var ama orjinal böyle saygılar


bonitorock - 18.01.2012 21:40:04

Sayfalar:  [4065]  [4066]  [4067]  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [ 4072 ]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079] 

Anket
serkan1903 soruyor:
Sizce Türkçe Müzik mi Yabancı Müzik mi Daha Dinlenebilir









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.