bariscapt - 19.01.2012 00:10:05
bariscapt - 19.01.2012 00:07:38
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde RivaLL yazmıştı:13 Ocak 2012 Cuma tarihinde freezeup42 yazmıştı:evt hangi ritimde çalacaz ben tutturamadım :Dvala ben karadüzen çalıyorum arkadaşlar ritim nasıl yazılır onu bile bilmiyorum yani kusura bakmayın :)
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde freezeup42 yazmıştı:evt hangi ritimde çalacaz ben tutturamadım :D
frkcvk - 18.01.2012 23:38:39
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde JeT0N yazmıştı:hasretinle yandı gönlüm hangi ritimle çalıyosun abicim ?
kilic - 18.01.2012 23:35:37
oziriv - 18.01.2012 23:34:38
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Sirr yazmıştı:Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz?
frkcvk - 18.01.2012 23:33:26
_vettelist_ - 18.01.2012 23:24:33
oziriv - 18.01.2012 23:18:44
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde ainaler yazmıştı:Defalarca dinledim. mükemmel bir yorumla ortaya çıkan bu güzel çalışma... için seni içten kutlarım Barış..
bariscapt - 18.01.2012 23:12:07
oziriv - 18.01.2012 22:57:24
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:Gitara Biraz daha kibar davran..abanmak hoş ton vermiyo.
furkanakgun - 18.01.2012 21:51:12
04 Aralık 2011 Pazar tarihinde Dumanyak' yazmıştı:AA - YAY
bonitorock - 18.01.2012 21:40:04