Demolar - Burak Kut - Bebeğim
cidden depresif olmus bayagı :) emeklerine saglık gercekten eski versiyonunu da biliyorum bu daha güzel olmus başarılar ;)
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Rodrigoo yazmıştı: E|-4-5-4-7-5-5-4-4-2-5-4-4-4-5-2-0-3-2-2-2-3-0-------------------| B|-----------------------------------------------3-7-5-5---------| şu kısım olmamış
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde slmgrl yazmıştı: merhaba bu parçanın alt yapısını sayfanızda paylaşmadınız mı yoksa ben mi göremedim :) bu arada tüm çalışmalarınız çok başarılı tebrikler
selamlar farkinda degilim ilgilenyorsaniz paylasirim.tesekkurler begendiginiz icin
Demolar - bariscapt--Neredesin sen
merhaba bu parçanın alt yapısını sayfanızda paylaşmadınız mı yoksa ben mi göremedim :) bu arada tüm çalışmalarınız çok başarılı tebrikler