|
|
Demolar - Halil Sezai - Seni Çektim İçime
saol dostum :) ama ona benzememek istedim yani şarkıyı kendimce söylemek istedim :) yalnız ritmde bi srun olduğunu düşünmüyrum akorlar doğru ve bu şarkıya gidecek bi ritm diye düşünüyırum
oziriv - 18.01.2012 00:51:28
|
Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
Barış abii harikasın yaa bende vokal yapmak isterdim bu muhteşem çalışmanın üstüne çok fena canım çekti valla...
MusicalParadoX - 18.01.2012 00:50:23
|
Demolar - Halil Sezai - Seni Çektim İçime
olumsuz eleştiri yapmayı pek sevmem ama hiç olmamış kardeşim ne akorlar ne ritim ne de yorum var malesef... bana sorarsan bu şarkıyı birkaç kere halil sezaiyi dinleyerek çalmaya çalış böylece aradaki uyumsuzluk birazda olsa giderilir bence başarılar...
MusicalParadoX - 18.01.2012 00:45:50
|
Demolar - Tonight (Enrique Iglesias ft. Ludacris) - Çağdaş BOY
ludacris in kısmı gayet iyi olmus..sadece bazen vurgular türkçe söler gibi onun harici ben begendim cao başarılar dileirm ;)
emrektunca - 18.01.2012 00:21:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan ver 2 - AKOR
24 Ağustos 2011 Çarşamba tarihinde Y a yazmıştı: kardeş yapıcı bir eleştiri olarak söylüyorum yanlış anlaşılmasın F#3 dediğin şey G akorudur.yani Fa sesini 2 perde incelttiğin de Sol sesine ulaşırsın. Ha müzisyen bu şarkıda bareli çalmıştır o ayrı. F (yani fa ), E nin (yani mi ) yarım ses incesidir sadece. Buradan da F basarken elimizin aldığı şekil bir kalıp oluşturur.Bunu inceye doğru kaydırarak diğer seslere ulaşırız. F#3 G aynı kapıya çıkıyor teorik olarak, pratikte de hep G olarak kullanılır. farklı bir kalıp olarak da ben G yi, C kalıbının kaydırılmış şekli olan 5. perdede bareli basıyorum ( toygar ışıklı - sen eşittir ben de olduğu gibi ). Müzik kaynaştırıcı bir şeydir kırmayalım kimseyi :) süpersin :)
son çiçek - 17.01.2012 23:54:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Semiha Yankı - Seninle Bir Dakika - AKOR
orda içti demiyor seçti diyor
acemigitarist2 - 17.01.2012 23:36:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Serdar Ortaç - Bilsem Ki - AKOR
arkadaşlar en iyi yöntem bizzat şarkıyı açmanız ve akorları öyle denemenizdir.öyle eleştiri yağmuruna tutmak kolay geliyo sizlere.anlayışlı olun biraz yaa
ysnscgn - 17.01.2012 23:36:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Serdar Ortaç - Bilsem Ki - AKOR
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde marjinal yazmıştı: yarrak gibi olmus adam gibi eleştir.küfür ederek değil birader.terbiyesizlik yapmicalsın...
ysnscgn - 17.01.2012 23:34:36
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
17 Ocak 2012 Salı tarihinde selennur yazmıştı: mükemmel eline ağzına sağlık on numara olmuuşşş Teşekkürler (:
sobe1076 - 17.01.2012 23:28:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sev Beni - AKOR
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde mvö_fan yazmıştı: Daha güzel olabilirdi. Şu nasıl?
D-G-Cadd9-E7-Dsus2
D G güzel bir hayat düşler gibi Cadd9 istersem eğer E7 Dsus2 D bizi bağlayan iplikler G seni getirir bana Cadd9 E7 sev sonra tekrar sev beni Dsus2 D tekrar sev beni bilmiyorum senin kulağına nasıl geldi ama bence gönderdiğin akorlar pek uygun değil gibi...
tgytrgy - 17.01.2012 23:26:16
|
Demolar - Pirates of the Caribbean
acaba mp3 formatında paylaşabilir miisin ??
Wade3Ayaz - 17.01.2012 23:10:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Kar Taneleri - AKOR
arpeji bilen varmı yada ritimi cvb lütfen
divaen34 - 17.01.2012 22:58:38
|
|
|