Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [ 4082 ]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089] 
Demolar - Aldırma Gönül-Edip Akbayram
Kardeş iyi olmamış arpej olması lazımdı bence ritimle şarkı iyi olmuyo


BiG EmPiRe - 17.01.2012 18:11:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Aşktı Bu  - AKOR
kardeşim tek kelimeyle mükemmel ! ellerine sağlık .


SarhosGitarist - 17.01.2012 17:53:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çanakkale İçinde  - TAB
E|--------------------------------------------------------------------------
B|--------------------------------------------------------------------------
G|2-2-2-2-0-1-0-----------------------------------------------------------
D|---------------------3-2-3-2-3-5-3-6-3-2-0--------------------------------------
A|-------------------------------------------------------3-5-7-8-10-8-7-7-5-5----------------}5-7-8-10
E|--------------------------------------------------------------------------------------------------------
böyle daha doğru gibi sanki


iismett - 17.01.2012 17:48:20

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
17 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
bu şarkıya dikkat etmemiştim hiç..
alyapılarınız muhteşem zaten çok güzel tebrik....
c(: c(:
tesekkur:)


bariscapt - 17.01.2012 17:44:04

Demolar - Sarı laleler
Süper olmuş


BiG EmPiRe - 17.01.2012 17:29:49

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
bu şarkıya dikkat etmemiştim hiç..
alyapılarınız muhteşem zaten çok güzel tebrik....
c(: c(:


SeRR@ - 17.01.2012 17:23:50

Anketler - Linkin Park Mı Slipknot Mı ?
Seçeneklere bak ya! 2 seçenek olur Slipknot ve Linkin Park bu kadar ayırmanın bir esprisi yok!!
Ve tabi ki SLiPKNOT!!


oLcayTuq - 17.01.2012 17:20:56

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
17 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
muhteşem ya..
tbrk. :)
eyvallah serrra tesekkurler.anasonuda dinle bakalm begencenmi


bariscapt - 17.01.2012 17:11:43

Demolar - unutma beni
semmkaya lütfen ritmini yazarmsn ??


LeqenD1 - 17.01.2012 17:11:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Unutma Beni  ver 2 - AKOR
lütfen ritimmmm


LeqenD1 - 17.01.2012 17:06:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Leman Sam - Rüzgar  ver 3 - AKOR
Çok başarılıı :) Tebrikler :)


Prettyİrem - 17.01.2012 16:57:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Papatya  ver 2 - AKOR
bence çok güzel vuruşu: aayyay yapabilirsiniz güzel oluyor :)


Alpix - 17.01.2012 16:48:05

Sayfalar:  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [ 4082 ]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088]  [4089] 

Anket
d3niz07 soruyor:
Gruba En İyi İsim?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.