Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [ 4079 ]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086] 
Demolar - Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
17 Ocak 2012 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
harika harika harika.
eyvallah eray:)


bariscapt - 17.01.2012 22:56:05

Demolar - Bariscapt--Gönül
17 Ocak 2012 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
çokk güzelll ;)
tesekkur ederım :)


bariscapt - 17.01.2012 22:55:48

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
17 Ocak 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Cok farklı ve güzel olmuş ağzınıza sağlık :))))
saol ibrahim :)


bariscapt - 17.01.2012 22:54:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Garibim  ver 3 - AKOR
Em Em7
Garip geldim dünyaya ( ilk girişte F yerine Em7 li kullanın F hiç olmuyor..)
.........

Em7 Am7
Ne acılar yaşandı
D G
Ne yareler kapandı
Em7 Bm7
Uykular haram iken
D Em7
Gülüşlerin yalandı
..............

Şeklinde denerseniz daha tatlı tonlar olduğunu göreceksiniz.. Bizimde katkımız olsun..

Güzel çalışma olmuş teşekkürler..


HakanGökmen - 17.01.2012 22:35:20

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
ben bu sesleri sürekli sürekli dinlemek istiyorumm


selennur - 17.01.2012 22:35:07

Demolar - Seksendört - Kara Gözlüm - Gitar Halit Aydın
mükemmeelllll


selennur - 17.01.2012 22:30:17

Demolar - Metin Arolat - İzmir
mikrofon dandik ama içerik on numara..:)


selennur - 17.01.2012 22:28:10

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
mükemmel eline ağzına sağlık on numara olmuuşşş


selennur - 17.01.2012 22:24:46

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
girişi de arpej olaymış iyiymiş ammaa.... çok hızlı dostum...


selennur - 17.01.2012 22:23:27

17 Ocak 2012 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzel olmuş ;)
çok teşekkür ederimm :)


eraytalay - 17.01.2012 22:23:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Ah İstanbul  - TAB
eksini verdim kardeşim


selim18 - 17.01.2012 22:20:50

Ben buna yorum yapmamis olamam :) tebrikler yine super olmus agzina saglik ;)


DMT - 17.01.2012 22:20:49

Sayfalar:  [4072]  [4073]  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [ 4079 ]  [4080]  [4081]  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086] 

Anket
ARDA995 soruyor:
Emre Aydın'ın hangi şarkısını daha çok beğeniyosunuz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.