Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [ 4075 ]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082] 
Demolar - Snn-hayat öpücüğü
Başarılı bence çok güzel olmuş :)


Prettyİrem - 18.01.2012 16:49:59

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
bende çok beğendim. tebrikler :)


lügrun - 18.01.2012 16:46:31

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Bence başarılı :)


Prettyİrem - 18.01.2012 16:42:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - The Godfather  - GP5
guitar pro'yu güncelleyin diyor bu ve birkaç tane tab'da daha. yardım eder misiniz?


hbatuhan - 18.01.2012 15:50:20

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
çok güzel olmuş tebrikler .d


hersan - 18.01.2012 15:44:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Kırık Gitar - Gözlerime Cizdim Seni  ver 4 - AKOR
İnsanların emeğine olan saygından ötürü tebrik ediyorum.


Bitter-Sweet - 18.01.2012 15:13:05

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
ailecek müzikle uğraşmanız ne kadar güzel gerçekten barış abi eşini ve seni tebrik ediyorum çok güzel bir kayıt olmuş başarılar:).
eyvallah dostum saol


bariscapt - 18.01.2012 15:09:19

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
Çok güzel söylemişsin ve çalmışsın gerçekten çok beğendim tebrik ederim..


Sogukdag - 18.01.2012 14:53:29

Demolar - Gripin Beş - Gitar Halit Aydın
mükemmel olmuşş akorlarını bi paylaşır mısnn


selennur - 18.01.2012 14:35:36

Demolar - Si41-Bekle Beni Sevgilim
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde storry yazmıştı:
İçten söylüyosun.
Güzel..
teşekkrler..


Si41 - 18.01.2012 13:30:53

Demolar - Snn-Susma veda ederken..
18 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
valla cok begendim ,ozellikle nakarat kısmı cok guzel olmus tebrikler dostum.
Teşekkür ederm ..


Si41 - 18.01.2012 13:29:31

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
ailecek müzikle uğraşmanız ne kadar güzel gerçekten barış abi eşini ve seni tebrik ediyorum çok güzel bir kayıt olmuş başarılar:).


Li Paris Man - 18.01.2012 12:52:16

Sayfalar:  [4068]  [4069]  [4070]  [4071]  [4072]  [4073]  [4074]  [ 4075 ]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [4081]  [4082] 

Anket
gitaristatamert soruyor:
Sizce En İyi Türk Grup Hangisi?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.