Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [ 4081 ]  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Leman Sam - Rüzgar  ver 3 - AKOR
Çok beğendim eline yüreğine sağlık .


Beşiktaşlı. - 17.01.2012 19:30:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında  - AKOR
başınında güzel bişeyler yapıyo onu nasıl yapıcaz :D


ygt569 - 17.01.2012 19:27:58

Demolar - Yalçın-İsyan (halil sezai)
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Gitarist28 yazmıştı:
Çok güzel söylemişsin aferin yalçın
teşekkür senin kadar olmasın :)


yalçıntr - 17.01.2012 18:59:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Isaac Albeniz - Asturias  - GP4
link ölü


hbatuhan - 17.01.2012 18:46:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Dön Bak Dünyaya  ver 2 - AKOR
hayır parçanın ritmi
aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yukarı
olmalı bence akorlar tam oturuyor bu titmde şarkıya da uyuyor ama eğer bu ritm sade kaçıyor diyorsanız bnce bu ritmi kullanın:D
aşağı aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yuları yukarı olmalı bu ritmde akorlarn yerleri biraz kayabiliyor ama şarkının asıl ritmi bu :D


egecansal - 17.01.2012 18:45:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
06 Mayıs 2011 Cuma tarihinde PlayNow yazmıştı:
uzaktan yakından alakası yok hiç mi kulak yok dostum ya bu ne ?
şakamısın?


quitar_ibrahim - 17.01.2012 18:42:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Unut Beni  ver 2 - AKOR
eyvallah!


manshet - 17.01.2012 18:32:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
Bir yanlışlık var orjinal tonu zaten G değil Gm :) diğer bir deyişle 3. perdeden basılan F :)


oziriv - 17.01.2012 18:30:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  - AKOR
güzel olmuş eline sağlık :D


egecansal - 17.01.2012 18:30:33

17 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
Sesin çook güzel.
tbr........
çok tesekkur ederım serraa ;)


eraytalay - 17.01.2012 18:29:32

Demolar - Bariscapt........Paramparça.........(Barış&Melike)
Cok farklı ve güzel olmuş ağzınıza sağlık :))))


quitar_ibrahim - 17.01.2012 18:25:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Gamze Kıvılcım - Yüreklim  - SÖZ
ya C#m nasıl basılıyoo?


nefes44 - 17.01.2012 18:17:37

Sayfalar:  [4074]  [4075]  [4076]  [4077]  [4078]  [4079]  [4080]  [ 4081 ]  [4082]  [4083]  [4084]  [4085]  [4086]  [4087]  [4088] 

Anket
guitarhero1 soruyor:
Türkiyenin En İyi Erkek Solisti













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.