Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Dön Bak Dünyaya ver 2 - AKOR
hayır parçanın ritmi aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yukarı olmalı bence akorlar tam oturuyor bu titmde şarkıya da uyuyor ama eğer bu ritm sade kaçıyor diyorsanız bnce bu ritmi kullanın:D aşağı aşağı aşağı yukarı yukarı aşağı aşağı yuları yukarı olmalı bu ritmde akorlarn yerleri biraz kayabiliyor ama şarkının asıl ritmi bu :D
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
Bir yanlışlık var orjinal tonu zaten G değil Gm :) diğer bir deyişle 3. perdeden basılan F :)