16 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: ilk 5 yıldız benden olsun :) sesine cok yakışmış dogru tona çekmişsin şarkıyı barış abinin de emeklerine sağlık
kardeşim çok teşekkür ederim begenmene cok sevındım barıs abi adına da ayrıca tesekkurler :)