|
|
|
https://www.facebook.com/photo.php?v=265565906826017
gtrstokan - 15.01.2012 21:13:46
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde Cedar yazmıştı: sesin çok güzel ama keşke biraz daha bağırsaydın :) Bağıramadım ne yazıkki çünkü ses tonum şarkıya hiç uymuyor :D
sobe1076 - 15.01.2012 20:59:04
|
Demolar - Suat Seçkin - Mamak Türküsü (Yeni Türkü)
var anasonu ekledim dinlersin vaktin oldugunda
bariscapt - 15.01.2012 20:51:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim ver 2 - TAB
Ters yazmışsın
Beşiktaşlı. - 15.01.2012 20:48:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bob Sinclair - Love Generation - AKOR
AAYA AYAYA
çok hızlı bir şekilde çalın.
evren17 - 15.01.2012 20:43:03
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı:
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: bıraz konusur gibi vede acelen varmıs gibi soylemişşin ,onun dısında basarılı.eline agzına saglık saol barış abi ritim olmayınca alttan hem söyleyip hem de çalarken hızlanabiliyorum. bakalım zamanla daha iyi olur inşaallah. calısınca yapılmayacak sey yok.olacagına eminim iyi calısmalar saol abi
by_CEA - 15.01.2012 20:42:41
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: bıraz konusur gibi vede acelen varmıs gibi soylemişşin ,onun dısında basarılı.eline agzına saglık saol barış abi ritim olmayınca alttan hem söyleyip hem de çalarken hızlanabiliyorum. bakalım zamanla daha iyi olur inşaallah. calısınca yapılmayacak sey yok.olacagına eminim iyi calısmalar
bariscapt - 15.01.2012 20:42:02
|
Demolar - Suat Seçkin - Mamak Türküsü (Yeni Türkü)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: seckin tam akustik tarz olmus eline saglık Eyvallah abicim sende yok mu bişeyler
Seckins - 15.01.2012 20:39:53
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde bariscapt yazmıştı: bıraz konusur gibi vede acelen varmıs gibi soylemişşin ,onun dısında basarılı.eline agzına saglık saol barış abi ritim olmayınca alttan hem söyleyip hem de çalarken hızlanabiliyorum. bakalım zamanla daha iyi olur inşaallah.
by_CEA - 15.01.2012 20:36:55
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
bıraz konusur gibi vede acelen varmıs gibi soylemişşin ,onun dısında basarılı.eline agzına saglık
bariscapt - 15.01.2012 20:34:56
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
Kapo: 3
Bm G Em F#m Ölü Aşk Diyarlarına Beni Sen Attın Ya Em F#m A F#m G F#m İçim Paramparça Viraneyim Yalan Oldum Aaa-Ah Bm G Em F#m Sesin Yankı Olur Boğar Her Adım Ya Em F#m A F#m G F#m İçim Paramparça Viraneyim Duman Oldum Aaa-Ah
Bm A G A F#m Haykırsam Ellerimi Açsam Yalnız Saaana Aaaah Bm A G A Bm Ağlasam Çocuk Gibi Eskileri An-Lat-Sam
Em F#m A F#m G F#m Derviş Gibi Abdal Gibi Tapar Gibi Paramparça Aaa-Ah Bm A Haykırsam Çocuk Gibi...
Hazırlayan: by_CEA
by_CEA - 15.01.2012 20:34:00
|
Demolar - Suat Seçkin - Mamak Türküsü (Yeni Türkü)
seckin tam akustik tarz olmus eline saglık
bariscapt - 15.01.2012 20:26:26
|
|
|