|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Inspector Gadget - TAB
çok güzel
cccepccc - 15.01.2012 00:44:47
|
Anketler - HERMAN Lİ'yi tanı yormusunuz?
bruce le'nin akrabası heralde :)...
Ban7 - 15.01.2012 00:02:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı - AKOR
ritim ü - es - a - ü - a her akorda tekrarlıyor yani onur koçun çaldığına göre...
bilmeyenler için önce üst sonra kısa bi süre bekledikten sonra seri bi şekilde alt üst alt her akor değişimde kullanın bazı yerler hariç ;)
wolf-77 - 15.01.2012 00:01:22
|
Demolar - Divane aşık gibi giriş intro
acayip bir uyumsuzluk var hiçbirşey anlamadım.
quitar_ibrahim - 14.01.2012 23:31:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville ver 2 - AKOR
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde GiTaR KralI yazmıştı: şu 0h2 ler ne acaba ?
hammer on/pull off demek oluyor. tele boş vurduktan sonra 2. perdeye parmağını koyacaksın.
khanuya - 14.01.2012 23:27:20
|
Demolar - İßrahim-Sen AğLama(Badem)
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
27 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
22 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde crazyemre18 yazmıştı:
22 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
15 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde crazyemre18 yazmıştı: bütün demolarını dinledim her vuruşta detone oluyorsun Detone derken? sesin başka tonlara kayıyo yani... o anda gitarda çaldığın akorla sesin aynı tonda çakışmıyo.. yani bunu anlayamıyorsan ancak bu kadar anlatabilirim... Orjinali kapo 4 de olan şarkıyı kaposuz çalınca ses düzenlemesi bu kadar oluyor. ibrahim sarkıda detone falan olmamıssın detone olmak boyle degildir,yorum yapan arkadas seni yanlıs yonelendirmis,ama bana gore bu sarkıdaki yanlıslık sarkıya cok pes girmissn sonuc olarak caldıgın tonda soyluyorsun bunda sorun yok ama sarkıyı orjınalınden calmaya calısma sesine hangi ton uygunsa o tona transpoze et bu sarkı sana pes kalmıs 1 hatta 2 tam ses yukarı cıkmalısın bence baya önceki bi kaydım abi yeni düzenleme yapıp paylaşacam fikrini bekliyorum.
quitar_ibrahim - 14.01.2012 23:25:17
|
Demolar - Hoşgeldin Arın Bebe.ainaler
bence cok hos olmus abicim,sanırım torununa yazdınn bu sarkıyı ,ne mutlu sana bu yaşta beste yapacak kadar kendini sevdiren bir bebek olmus,bu benim tahminim sadece eger oyleyse.hakikaten torununsa hoş gelmiş dünyaya....bahtı açık olsun...
bariscapt - 14.01.2012 23:18:12
|
Demolar - İßrahim-Sen AğLama(Badem)
27 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
22 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde crazyemre18 yazmıştı:
22 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
15 Aralık 2010 Çarşamba tarihinde crazyemre18 yazmıştı: bütün demolarını dinledim her vuruşta detone oluyorsun Detone derken? sesin başka tonlara kayıyo yani... o anda gitarda çaldığın akorla sesin aynı tonda çakışmıyo.. yani bunu anlayamıyorsan ancak bu kadar anlatabilirim... Orjinali kapo 4 de olan şarkıyı kaposuz çalınca ses düzenlemesi bu kadar oluyor. ibrahim sarkıda detone falan olmamıssın detone olmak boyle degildir,yorum yapan arkadas seni yanlıs yonelendirmis,ama bana gore bu sarkıdaki yanlıslık sarkıya cok pes girmissn sonuc olarak caldıgın tonda soyluyorsun bunda sorun yok ama sarkıyı orjınalınden calmaya calısma sesine hangi ton uygunsa o tona transpoze et bu sarkı sana pes kalmıs 1 hatta 2 tam ses yukarı cıkmalısın bence
bariscapt - 14.01.2012 23:14:01
|
Demolar - Anason giriş kısmı
pek olmamıs dostum
bariscapt - 14.01.2012 23:06:02
|
Anketler - Sizce Gitar Öğrenmek İçin Video Yetirli mi Yoksa Hoca Şart mı?
bir insan birşeyi yapmak isterse başarır imkansız olan hiç bir şey yok...bn kendim öğrendim ve şuan muhteşem çalıyorum....
sopranı ela - 14.01.2012 22:59:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ersen Gök - Dört Yanım Harabe Tanrım - AKOR
şarkı ahmet korhan çetiner e aittir ayrıca E F Dur.Kokunu özledim Am F E Yolunu bekledim gecelerce sesini özledim E F Zor.Sessizce durmak Am F E Yüreğime saplamak hançeri umduğumdan zor. Am E F Bak gökteyim üstüne sırtında yüküm ağır E Gece bekliyor dört gözle. Am E Sen sanmaki kaçacaksın F Bitecek gündüzün Dm E Geceme katılacaksın. Am Dört yanım harabe tanrım E Belki ben sana muhtacım F E Al canımı kurtulayım neyleyim.. Am Sanma sürer saltanatın E Dön bak bana sultanım F Dm E Belki bugün belki yarın ölmeliyim..
Cl!cK - 14.01.2012 22:37:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Toygar Işıklı - Sen Bilirsin ver 3 - AKOR
ritimide yazarsanız sevinirim...
ThEmre55 - 14.01.2012 22:10:23
|
|
|