Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [ 4102 ]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Fade To Black  - AKOR
Guitar Pro dan ger&ccedil;ek solosunu flan kopyalamaya calisiyom ama tam s&uuml;r&uuml;m olmadığı i&ccedil;in olmuyo &ccedil;ok kolay bi şarkı 2 g&uuml;nde &ouml;ğrendim su an soloları dahil baştan sona &ccedil;alabiliyorum ...<br/>


GTOYMUS - 14.01.2012 16:40:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz?


Sirr - 14.01.2012 16:32:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Zalim  - AKOR
16 Eylül 2010 Perşembe tarihinde khodam yazmıştı:
22 Haziran 2010 Salı tarihinde (aLp) yazmıştı:
banada öyle geldi kardsm ya . Am olan yerleri Em yapnca daha qzl oluo .
Em F
İnsanlık ölmüş sende
G F Em
Taş kalbin ne peşinde. Halimi görmüyormusun.
Em F
Ben en saf duygularımla
G
tertemiz yürekli bir aşkla
F Em
sevdikçe battım dünyanda.(x2)
Em F
( Bu kalbimi kör kuyulara atıpta,
Em F
Yüreğime paslı zincirler vurupta,
Em F
Sürgünlere göndermek kolay değilmi.
G F Dm
Yazık değilmi, günah değilmi can.
Am Em
Beni böyle yarım bırakıyorsun ya,
Am Em
Yapayalnız darmaduman duygularla.
Am Em
Allahındanda korkun yokmu söyle.
F G F Em
Sende vur düşmüşüm nasıl olsa zalim.)x2


bu seqLde caldqmda daha qsl oluo işine karsmak qbi olmasın ama :))
tşk ederim düzeltmeler için ;) haklısın daha hoş olur böyle!!
su kisimda Em yerine G akor kullaninca daha hos oluyor sanki? :
Am Em (G)
Beni böyle yarım bırakıyorsun ya,
Am Em(G)
Yapayalnız darmaduman duygularla.
Am EM (G)
Allahındanda korkun yokmu söyle.
F G F Em
Sende vur düşmüşüm nasıl olsa zalim.)x2


esragtr - 14.01.2012 16:18:37

Demolar - Düş sokağı sakinleri - Sevdan bir ateş
Gitara biraz daha kibar davran..


quitar_ibrahim - 14.01.2012 15:52:30

Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde aydede15 yazmıştı:
güzel olmuş ağzına sağlık..ama aynı sorunu bende yaşıyorum bazen hızlanıp bazen yavaşlıyorsun :)..ellerine saglık..
Şarkıda yavaşlanılacak yerler var ondan :) teşekkür ederim yorumun için.


quitar_ibrahim - 14.01.2012 15:43:01

yorumlarınız için teşekkürler..zamanla inşallah daha iyi olurum


yasin_bademci - 14.01.2012 15:35:58

Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
güzel olmuş ağzına sağlık..ama aynı sorunu bende yaşıyorum bazen hızlanıp bazen yavaşlıyorsun :)..ellerine saglık..


aydede15 - 14.01.2012 15:27:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Tarlaya Ektim Soğan  - TAB
Olmuş, saçma sapan yorumlarla bozma moralini.


wickwoody - 14.01.2012 14:35:39

çok güzel emege saygı


carizmatikgitar - 14.01.2012 14:29:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  ver 6 - AKOR
çok teşekkür ederim ellerine sağlık ankara en sevdiğim şarkılardan biridir. :)


batuhankurtlu - 14.01.2012 13:45:38

iyiymiş beahh.


LeeRyan - 14.01.2012 13:00:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
çok güzel


cavket - 14.01.2012 12:56:11

Sayfalar:  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [ 4102 ]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109] 

Anket
living_VEGA soruyor:
Hafif Müzik(Vega) albümümüzü dinlediniz mi?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.