|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Fade To Black - AKOR
Guitar Pro dan gerçek solosunu flan kopyalamaya calisiyom ama tam sürüm olmadığı için olmuyo çok kolay bi şarkı 2 günde öğrendim su an soloları dahil baştan sona çalabiliyorum ...<br/>
GTOYMUS - 14.01.2012 16:40:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
Bu şarkıyı AAYYAY ritmi ile çalabilir miyiz?
Sirr - 14.01.2012 16:32:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tuna Tabu - Zalim - AKOR
16 Eylül 2010 Perşembe tarihinde khodam yazmıştı:
22 Haziran 2010 Salı tarihinde (aLp) yazmıştı: banada öyle geldi kardsm ya . Am olan yerleri Em yapnca daha qzl oluo . Em F İnsanlık ölmüş sende G F Em Taş kalbin ne peşinde. Halimi görmüyormusun. Em F Ben en saf duygularımla G tertemiz yürekli bir aşkla F Em sevdikçe battım dünyanda.(x2) Em F ( Bu kalbimi kör kuyulara atıpta, Em F Yüreğime paslı zincirler vurupta, Em F Sürgünlere göndermek kolay değilmi. G F Dm Yazık değilmi, günah değilmi can. Am Em Beni böyle yarım bırakıyorsun ya, Am Em Yapayalnız darmaduman duygularla. Am Em Allahındanda korkun yokmu söyle. F G F Em Sende vur düşmüşüm nasıl olsa zalim.)x2
bu seqLde caldqmda daha qsl oluo işine karsmak qbi olmasın ama :)) tşk ederim düzeltmeler için ;) haklısın daha hoş olur böyle!! su kisimda Em yerine G akor kullaninca daha hos oluyor sanki? : Am Em (G) Beni böyle yarım bırakıyorsun ya, Am Em(G) Yapayalnız darmaduman duygularla. Am EM (G) Allahındanda korkun yokmu söyle. F G F Em Sende vur düşmüşüm nasıl olsa zalim.)x2
esragtr - 14.01.2012 16:18:37
|
Demolar - Düş sokağı sakinleri - Sevdan bir ateş
Gitara biraz daha kibar davran..
quitar_ibrahim - 14.01.2012 15:52:30
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde aydede15 yazmıştı: güzel olmuş ağzına sağlık..ama aynı sorunu bende yaşıyorum bazen hızlanıp bazen yavaşlıyorsun :)..ellerine saglık.. Şarkıda yavaşlanılacak yerler var ondan :) teşekkür ederim yorumun için.
quitar_ibrahim - 14.01.2012 15:43:01
|
|
yorumlarınız için teşekkürler..zamanla inşallah daha iyi olurum
yasin_bademci - 14.01.2012 15:35:58
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
güzel olmuş ağzına sağlık..ama aynı sorunu bende yaşıyorum bazen hızlanıp bazen yavaşlıyorsun :)..ellerine saglık..
aydede15 - 14.01.2012 15:27:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Tarlaya Ektim Soğan - TAB
Olmuş, saçma sapan yorumlarla bozma moralini.
wickwoody - 14.01.2012 14:35:39
|
çok güzel emege saygı
carizmatikgitar - 14.01.2012 14:29:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara ver 6 - AKOR
çok teşekkür ederim ellerine sağlık ankara en sevdiğim şarkılardan biridir. :)
batuhankurtlu - 14.01.2012 13:45:38
|
|
iyiymiş beahh.
LeeRyan - 14.01.2012 13:00:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan ver 3 - AKOR
çok güzel
cavket - 14.01.2012 12:56:11
|
|
|