21 Mart 2010 Pazar tarihinde TheByGitarist yazmıştı:
04 Şubat 2010 Perşembe tarihinde the-_-metal yazmıştı: aferdersin ama bok gibi olmus ne diyim emeğe saygı
çalmasını bılmıoson yad kulağın yoksa bırak gitarı bizde bi laf vardı bilmiyosan bu boku git mektebini oku ben senelerden beri çalıyorum akorlar orjinal kesinlikle atlama yoktur ufakda hata varsa oda senın kulağına kalmıştır kulakda yoksa o gitarı çaln birisine ver sevabına sevap işlersin
13 Haziran 2011 Pazartesi tarihinde gitarist_kaank. yazmıştı: off yaa G# i nası basıyosunuz????? Lütfen yardımcı olun!!!Nası bascağımı biliyorum ama parmaklarım yetişmiyo???? :((((
onu basamıyorsan zaten dğerlerinide basamıyorsundur , hiç uğraşma derim..