Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [ 4105 ]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112] 
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde PinkCat yazmıştı:
sogak değil sokak ayrıca zeka seviyenden süphe duydum :S
kardeş kafanı taktığın şey e bak yaa :D


Efozaydin - 13.01.2012 20:49:03

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
10 Ocak 2012 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı:
Kardeş sesi bilerek mi böyle çıkarıyosun yoksa gerçek sesin mi anlamadım doğrusu :D

Kaydı tuvalette yapmadın dimi :D
kardeş çok acılıyım hüzün den ne dediğimi bilmiyorum ki :(


Efozaydin - 13.01.2012 20:46:15

Demolar - Alper_beco Sensiz Geçen Günlerime Yanarım
Bende bu sistemi kurmaya çalışıyorum... beğendim.. sesin doğuşun sesine benziyor:)


gtrstokan - 13.01.2012 20:44:38

Demolar - Pirates of the Caribbean
güzel :D


freezeup42 - 13.01.2012 20:20:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 7 - AKOR
Ritim 4/4lük ASYKYAY


Beşiktaşlı. - 13.01.2012 19:37:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Unutulmaz Ki Sevgilim  - AKOR
yanlıışş


selim18 - 13.01.2012 19:33:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  - AKOR
21 Mart 2010 Pazar tarihinde TheByGitarist yazmıştı:
04 Şubat 2010 Perşembe tarihinde the-_-metal yazmıştı:
aferdersin ama bok gibi olmus ne diyim emeğe saygı
çalmasını bılmıoson yad kulağın yoksa bırak gitarı
bizde bi laf vardı bilmiyosan bu boku git mektebini oku
ben senelerden beri çalıyorum akorlar orjinal kesinlikle atlama yoktur
ufakda hata varsa oda senın kulağına kalmıştır kulakda yoksa o gitarı çaln birisine ver sevabına sevap işlersin
hata yok..


selim18 - 13.01.2012 19:25:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  - AKOR
13 Haziran 2011 Pazartesi tarihinde gitarist_kaank. yazmıştı:
off yaa G# i nası basıyosunuz????? Lütfen yardımcı olun!!!Nası bascağımı biliyorum ama parmaklarım yetişmiyo???? :((((
onu basamıyorsan zaten dğerlerinide basamıyorsundur , hiç uğraşma derim..


selim18 - 13.01.2012 19:24:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş  - AKOR
Güzel olmuş


Beşiktaşlı. - 13.01.2012 19:17:35

Demolar - Sözlerimi Geri alamam
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde yahox yazmıştı:
http://www.akormerkezi.com/sozlerimi-geri-alamam-intro_demo-plpp.html
Sen kralsın :))


HeLL^^ - 13.01.2012 19:13:30

akorlar yanlış gibi geldi. bide şu var, biraz duygu kat şarkılara, sanki biri sana para vermişde zorla söylüyormuş gibisin. sesin güzel ama.


gorkemwade - 13.01.2012 19:10:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 4 - AKOR
Eline kulağına sağlık arkadaşım ..


Beşiktaşlı. - 13.01.2012 18:48:52

Sayfalar:  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [ 4105 ]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112] 

Anket
gnsbyrm16 soruyor:
Pera Sizce Nasıl Bir Grup?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.