Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [ 4106 ]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113] 
Anketler - En sevdiğiniz kadın pop sanatçı hangisidir?
hani hande yener .. ???


berfinn - 13.01.2012 18:41:05

Demolar - Eye Of The Tiger
öylede :D deneriz bi ara :D


guitarbr - 13.01.2012 17:29:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Paramparça  ver 3 - AKOR
Müthiş olmuş tebrik ederim..


AykutF - 13.01.2012 17:17:41

pimamiam dır sanırım :)


AHMETBALIK - 13.01.2012 16:53:04

Demolar - götür beni gittiğin yere
güzel olmuş :)


esta - 13.01.2012 16:38:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Belki Alışman Lazım  - AKOR
ritim ne?????


Bunny King - 13.01.2012 16:01:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde sondarbe40 yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı:
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.
o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D
bu kadar yere göğe sığdıramamak kötü ama gerçekten sesleri güzel ve çok ii gitar açılıyolar haklarınıda yemiyelim


GiTaR KralI - 13.01.2012 15:54:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime  - AKOR
Müthiş bir şarkı akorlar tam oturuyor hiç arpejle uğraşmayın arkadaşlar klasik halil sezai şarkılarındaki ritm (aayyaayay) biraz da süsleme yapınca güzel oluyor :)


oziriv - 13.01.2012 15:48:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
cok saolun cok iyi oldu denicem şimdi D:
ritmini bulamiyorum ya biraz yardimci olur musunuz?
AKYYKY de olur ASYKYAY de olur ikiside kulağa hoş geliyor


GiTaR KralI - 13.01.2012 15:40:39

Demolar - Eye Of The Tiger
Çok güzel olmuş
http://www.youtube.com/watch?v=KgvTvgOzwiw&feature=related
burdaki gibi çalmak içinde ihtiyacın olay tek şey baya uzun tırnak yada parmak penası :D kesin çözüm yoksa çalamıyosun o şekilde :)


Arma - 13.01.2012 15:21:29

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
Güzel çalışma ellerine ağzına sağlık :)


Arma - 13.01.2012 15:17:32

Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
tebrikler yorum katmışsınız çok beğendim.


batu241 - 13.01.2012 12:44:06

Sayfalar:  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [ 4106 ]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113] 

Anket
oykuss2 soruyor:
Cem Adrian mı ? Kaan Tangöze mi ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.