05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde sondarbe40 yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı: böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.
o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D
bu kadar yere göğe sığdıramamak kötü ama gerçekten sesleri güzel ve çok ii gitar açılıyolar haklarınıda yemiyelim
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime - AKOR
Müthiş bir şarkı akorlar tam oturuyor hiç arpejle uğraşmayın arkadaşlar klasik halil sezai şarkılarındaki ritm (aayyaayay) biraz da süsleme yapınca güzel oluyor :)
Demolar - Eye Of The Tiger
Çok güzel olmuş http://www.youtube.com/watch?v=KgvTvgOzwiw&feature=related burdaki gibi çalmak içinde ihtiyacın olay tek şey baya uzun tırnak yada parmak penası :D kesin çözüm yoksa çalamıyosun o şekilde :)