Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [ 4113 ]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı  ver 4 - AKOR
10 Ocak 2012 Salı tarihinde HakanGökmen yazmıştı:
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Sabri-20 yazmıştı:
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde guitarist10 yazmıştı:
uymadı be kardeş :S eksik var çok
Teşekkür Ederim.
İntro : F F# Em F x 2

F leri Fm yaparsanız doğru olur..

Bu arada onun dışında Fm, G#7, ve F#7 şeklinde kullanabilirsiniz..
Ozaman daha uyumlu olduğunu görürsünüz..

bu arada hazırlayana teşekkürler emektir sonuçta..
Teşekkür ederim, Hakan.


Sabri-20 - 11.01.2012 21:21:16

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
kullandığın programla güzel olmuş tebrikler :D ama gitar sesini daha çok duymak isterdim :D


Mediterranean - 11.01.2012 20:59:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Anıl Durmuş - Mutluluktan Yolculuk  - AKOR
ritim ne


melin hande - 11.01.2012 20:48:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - Mehter Marşı  - TAB
kanka ne zaman basladın sen calmaya


danterock - 11.01.2012 20:38:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Slash Feat. Andrew Stockdale - By The Sword  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
çok teşekkürler


hayatı-yakala - 11.01.2012 20:38:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda - Çaresizim  - AKOR
öncelikle tebrik ederim akorlar doğru.Sadece insafsızca terk eder kısmında E yerine Am daha iyi olur


LimeWire - 11.01.2012 20:36:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Bulutsuzluk Özlemi - Sözlerimi Geri Alamam  ver 8 - AKOR
yaa bu heyy ooo :) kısmı akorları nasıol bilen bi yazıversin bee


michelangelo06 - 11.01.2012 20:32:23

Anketler - İbrahim tatlıses ile Duman düeti nasıl olur?
çooo..k kötü ve komik olurdu :D


AthenaKolik - 11.01.2012 20:18:22

çok güzel olmuş bence:D Hangi ritim ve arpeji kullandığını bana da söyler misin acaba??


AthenaKolik - 11.01.2012 20:16:14

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde jazzi yazmıştı:
Gayet başarılı buldum...Özellikle tek başına evde bütün bu çalışmaları yapabilmen de kutlanacak bir unsur..Çalışmalarının devamını dilerim...
cok tesekkur ederim


bariscapt - 11.01.2012 20:07:50

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
Gayet başarılı buldum...Özellikle tek başına evde bütün bu çalışmaları yapabilmen de kutlanacak bir unsur..Çalışmalarının devamını dilerim...


jazzi - 11.01.2012 20:05:13

Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
teşekkür ederim:)


guitarbr - 11.01.2012 19:47:27

Sayfalar:  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [ 4113 ]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120] 

Anket
Mediterranean soruyor:
En İyi Şarkı Klibi Yönetmeni Sizce Kim?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.