11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde jazzi yazmıştı: Gayet başarılı buldum...Özellikle tek başına evde bütün bu çalışmaları yapabilmen de kutlanacak bir unsur..Çalışmalarının devamını dilerim...
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
Gayet başarılı buldum...Özellikle tek başına evde bütün bu çalışmaları yapabilmen de kutlanacak bir unsur..Çalışmalarının devamını dilerim...