Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [ 4108 ]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115] 
Anketler - Elektro Gitarda İlk Çalınması Gereken Parça Hangisi?
Haluk Levent - Anlasana.


izeL^^ - 12.01.2012 20:52:37

hoş :)


slmgrl - 12.01.2012 20:44:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere  ver 2 - AKOR
.s olmamış


Beşiktaşlı. - 12.01.2012 20:41:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Yana Yakıla  - AKOR
RITIM LÜTFEEEEEEEEEEEN :)


Mevlana Torunu - 12.01.2012 20:37:58

Demolar - Sözlerimi Geri alamam
http://www.akormerkezi.com/sozlerimi-geri-alamam-intro_demo-plpp.html


yahox - 12.01.2012 20:23:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
ya arkadaş ritmi neden sorarsınız anlamıyorum şarkıyı dinle gör ya ritmi anlayamıyosan eğer şarkı çalacak düzeyde değilsin demek ki


Beşiktaşlı. - 12.01.2012 20:08:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Pentagram - Sonsuz  - AKOR
##C AKORU NASIL BASILIYO? C akorunun 2. diyezimi oluyo??


lordbaba - 12.01.2012 19:55:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Ay  ver 3 - AKOR
ama bu şarkıda arıza olmıyacağı anlamına gelmez fa# doğru


ttemur_1905 - 12.01.2012 19:46:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Muazzez Ersoy - Sevemedim Karagözlüm  - AKOR
Güzel kulağına sağlık


Beşiktaşlı. - 12.01.2012 19:42:36

Demolar - Elektro Gitar Solo
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde floody yazmıştı:
Çok yinelemişsin kendini hocam bi de vibratolar çok hoş gelmiyor kulağa
doğaçlama bu kadar oluyo sağolasın yinede yorum için:)


metaliRock - 12.01.2012 18:48:31

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Hepsi birbirinden berbat :D


GitaristSmt - 12.01.2012 18:37:26

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem Yağcı - Ne Olur Anla  - AKOR
11 Ağustos 2006 Cuma tarihinde editortr yazmıştı:
bunun tab ı yok mu acaba baştaki sola kısmın?
Sen gitar çalmayı biliyor musun? Yani gitar çalmayı biliyorsan arpeji bilmen gerekir diye düşünüyorum. Yanlış mı düşünüyorum yoksa?


SNIPER559 - 12.01.2012 18:21:48

Sayfalar:  [4101]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [ 4108 ]  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115] 

Anket
Durmussss soruyor:
En İyi Sanatçı ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.